Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
‎10 years. Trillions of dollars. Thousands of soldiers dead. State of the art technology. The US finally found Bin Laden.

In his house...

Ja... det er fare for at amerikanerne har en høne eller to å plukke med pakistanske myndigheter nå. I teorien er jo USA og Pakistan allierte i kampen mot Al-Qaida.

Skrevet

Drøyt...

Og teit bil :)

Yngve: Jobber ikke med møbler, bare skrev hvordan det stort sett fungerer. Den var en del penere i svart ja, men fortsatt ikke noe jeg ville hatt hjemme :)

Skrevet
‎10 years. Trillions of dollars. Thousands of soldiers dead. State of the art technology. The US finally found Bin Laden.

In his house...

Ja... det er fare for at amerikanerne har en høne eller to å plukke med pakistanske myndigheter nå. I teorien er jo USA og Pakistan allierte i kampen mot Al-Qaida.

fuck usa.

Skrevet

Har fått litt dilla på "change a lightbulb" vitser. Denne hadde jeg faktisk ikke sett/hørt før:

Q: What is the difference between a pregnant woman and a light bulb?

A: You can unscrew a light bulb.

Skrevet

In his house...

fuck usa.

Det er godt at du har konsistente holdninger Wicky... :lol:

viewtopic.php?f=9&t=179727&p=1988340&hilit=usa#p1988340

viewtopic.php?f=9&t=179727&p=1995165&hilit=usa#p1995165

viewtopic.php?f=6&t=189264&p=1996526&hilit=usa#p1996526

viewtopic.php?f=6&t=147950&p=1878072&hilit=usa#p1878072

Skrevet
Du er litt patetisk! Politisk sett; fuck usa!

Ellers; usa er cool!

Don´t Worry, men hvordan tror du USA (eller det britiske imperiet for den saks skyld) fikk velstand og ble cool?... Nettopp... ved å spille ut de politiske, militære og økonomiske kortene til deres fordel. Tingene henger sammen enten vi liker det eller ikke. Jeg er som du forstår ingen die-hard fan av USA, men de har utvilsomt hatt stor suksess.

Skrevet
Suksessen er det ingen tvil om nei... Dog synes jeg "verdenspoliti" rollen til usa suger!

Politiske og militære stormakter suger... enten de er persiske, ottomanske, romerske, britiske, sovjetiske, amerikanske, kinesiske etc. Alminnelige folk i det som idag er Pakistan klaget nok over det britiske imperiet da det var på høyden også. Hvorfor skulle de ledes av en dronning fra England som kalte seg keiserinne av India?

Skrevet
Space:

Hvor mye kommer en sånn på?

gp5.jpg

Skal vi se. Etter det jeg kan finne ut er det en forhandler i norge på møbler fra POP Interiør. Walther Kristiansen, Mjøndalen

Da er det bare å ringe å få priser. :)

http://www.wk-mobler.no/

Skrevet
Så på Fast Five i dag, råbra film. 8)

Åjaggu så var det en BMW 2002 med i filen å ;)

Her i den lille bygda hvor jeg bor, har vi en egen kino som viser film 2-3 ganger i uken.

Dette blir drevet på hobbybasis og de som driver den tjener ikke penger selv på det. Kinoen har eksistert i ca 35 år tror jeg.

En og annen gang får vi lov å vise norgespremierer og førpremierer, som i dag. Da skulle vi vise Fast furious 5 og for en gangs skyld kom det jo masse folk.

Problemet var jo at USA som sender "nøkler" så vi kan låse opp filmen med sendte feil...

Filmen ligger på harddisken, men nøkkelen for å åpne er feil!

Andre gang på kort tid at de må avlyse film pga dette. Det skjer jo selvfølgelig kun nå som de har fått digital kino og nøkler er påkrevd....

Skrevet
Fredrik: Er dette noe av det samme systemet som på BMW sin konseptbil og LED? Den var vel Full LED også?

Tenker du på BMW Homage? ... Ja... det tror jeg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...