Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg burde ikke ha sykkellappen nei..er vel også derfor jeg ikke har det... Men får jeg lappen, så tar jeg og kjøper meg chopper.. ikke så lett å grisekjøre de kontra R-sykler...

Yamaha Vmax 200hk på hjul men likevel ikke en r-sykkel.

Men aks nok til å spinne på pådrag har du likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at de er ulike men hadde vært moro med egen E82 :)

Synes det kommer fler og fler biler i forumet her. Er jo en vakker 1'r ;)

Er bare til å opprette en det. :)

Eneste er at om man har en tråd for hvert karosseri har det litt lett for at alt dør ut i forhold til om alt er samlet.

Kunne gjerne tenkt meg en e82 selv, men selv om prisene begynner å komme seg er de fortsatt litt kostbare. Spesielt om man ønsker bensinbil. :/

Ja det tenkte jeg også! Du har rett der i grunn!

Bensin ja, neste blir bensin ;) Garantert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde ikke ha sykkellappen nei..er vel også derfor jeg ikke har det... Men får jeg lappen, så tar jeg og kjøper meg chopper.. ikke så lett å grisekjøre de kontra R-sykler...

Yamaha Vmax 200hk på hjul men likevel ikke en r-sykkel.

Men aks nok til å spinne på pådrag har du likevel.

Den har ikke 200 men ca 150, går utvilsomt godt men det kuleste er kardangløftet man får på den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det frister ikke å betale 10 lapper mer for enn sykkel som har gått lengre.

Vurderer den hvite 2006 modellen som ligger på FINN. Ligger ute til 82 lapper.

Nei ser den.. Er jo kanskje en OK pris på den hvite der da? Med litt prutningsmonn så har du sykkel til f.eks 78k?

Og btw, siden man snakker om sykler. Har en kompis som har en helkarbon Ducati 996 som blir til salgs når sesongen begynner. Det er garantert det meaneste jeg noensinne har kjørt..

Jørgen, du har lyst på den ikkesant?

Hehe, jaa, altså, mye vil ha mer. Jeg skulle jo egentlig selge R6`n til thewiz, men etter at jeg kjørte noen runder her for litt siden, så fant jeg ut at jeg ville ha den en sesong til. Ganske enkelt fordi jeg er fersk, den er lettkjørt, og siden frøkna skal jobbe for det meste i sommer, så har jeg ikke bruk for større sykkel for lengre turer i år.........mén, om R6`n hadde blitt solgt så hadde jeg nok kjøpt R1 og vært like egoistisk uansett sikkert..

R6`n er nå plukket i biter og skal mest sannsynlig få ny farge når jeg kommer hjem fra sjøen neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var beintøff!

Barf deluxe! Harly, er og kommer til å være for folk som ikke kan kjøre "moped".

Man lærer ikke å kjøre ordentlig på en harly heller.. ush!

Man trenger ikke heller kjøre i 300 på sykkelen, mye gøyere å kjøre på svingte landeveier og lene seg mot asfalten :D

Det kan du ikke med en harly.

sent from a galaxy far far away...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jaa, altså, mye vil ha mer. Jeg skulle jo egentlig selge R6`n til thewiz, men etter at jeg kjørte noen runder her for litt siden, så fant jeg ut at jeg ville ha den en sesong til. Ganske enkelt fordi jeg er fersk, den er lettkjørt, og siden frøkna skal jobbe for det meste i sommer, så har jeg ikke bruk for større sykkel for lengre turer i år.........mén, om R6`n hadde blitt solgt så hadde jeg nok kjøpt R1 og vært like egoistisk uansett sikkert..

R6`n er nå plukket i biter og skal mest sannsynlig få ny farge når jeg kommer hjem fra sjøen neste gang :)

Ikke for at jeg skal presse på deg en sykkel altså, den selger nok seg selv. Men fy faen den er insane..

Kjørt R1 ja? moped i forhold til momentet og opplevelsen på den karen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke heller kjøre i 300 på sykkelen, mye gøyere å kjøre på svingte landeveier og lene seg mot asfalten :D

....riktig! Det handler om å bruke hodet. De fleste sier som regel "åååh, jeg kan ikke ha R-sykkel, for da kjører jeg meg ihjel med en gang".. Ja ok, nå er statistikken slik at det er veeeeldig få som faktisk omkommer i MC-kjøring med tanke på hvor mange som ferdes på MC ute i trafikken. De fleste ulykker skjer med lån/stjelt sykkel i ruspåvirket tilstand, eller ved vanlig kjøring med holdte fartsgrenser der det er sjåføren som gjør feil og er årsaken til ulykken.

Man får faktisk ganske så respekt for et slikt kjøretøy, uansett hvor gal man måtte mene man er i hodet. Er du nærme nok et uhell, eller kommer opp i en situasjon du ikke føler deg bekvem i, så gjør det automatisk at du ikke utfordrer skjebnen like mye neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for at jeg skal presse på deg en sykkel altså, den selger nok seg selv. Men fy faen den er insane..

Kjørt R1 ja? moped i forhold til momentet og opplevelsen på den karen her.

Har kjørt 2. generasjons R1 (150hk), men ikke nyere enn det. Vil nok tro en Ducati har en litt annen kurve med tanke på maskinisten som brommer mellom beina på deg ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for at jeg skal presse på deg en sykkel altså, den selger nok seg selv. Men fy faen den er insane..

Kjørt R1 ja? moped i forhold til momentet og opplevelsen på den karen her.

Har kjørt 2. generasjons R1 (150hk), men ikke nyere enn det. Vil nok tro en Ducati har en litt annen kurve med tanke på maskinisten som brommer mellom beina på deg ja :)

Ja, vet ikke hvordan den best kan beskrives. Den knekker deg ned i svingene, slipper aldri og høres ut som rein krig når du drar på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har INGEN mentale sperrer når jeg kjører R-sykkel. De oppfordrer til høye turtall og å kjøre sikksakk mellom andre biler... Derfor vet jeg at JEG ikke kan ha en r-sykkel...

Du sier det, men hvis du hadde hatt R-sykkel nå hadde du nok ikke vært "gal". Tror du hadde tenkt på fruen din og ikke minst barne du nylig har fått.

Tar man det med ro og respekterer kjøretøyet går det som regel helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...