Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nei ser den.. Er jo kanskje en OK pris på den hvite der da? Med litt prutningsmonn så har du sykkel til f.eks 78k?

Ja, hadde den gått for 75k så hadde det kanskje vært noe. Usikker på om jeg skal bruke så "mye" på sykkel, da jeg tenkte å handle bil i år også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på sykkel og lappen.. men jeg har ikke lyst til å drepe meg selv... har ingen grenser (mentale) når jeg kjører sykkel...kanskje jeg skal kjøpe meg chopper...

Slik som stian sin. Måtte blitt R1 på meg. :)

Sykkelen til stian er BRUTAL! Sånn kunne jeg godt tenkt meg...dog er den i en helt annen prisklasse.. :(

R1 er farlige saker... Jeg hadde R6 i mine yngre dager... Ikke smart...

Vet du hva han ga for den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har INGEN mentale sperrer når jeg kjører R-sykkel. De oppfordrer til høye turtall og å kjøre sikksakk mellom andre biler... Derfor vet jeg at JEG ikke kan ha en r-sykkel...

Du sier det, men hvis du hadde hatt R-sykkel nå hadde du nok ikke vært "gal". Tror du hadde tenkt på fruen din og ikke minst barne du nylig har fått.

Tar man det med ro og respekterer kjøretøyet går det som regel helt fint.

Enda en grunn til atjeg ikke ønsker r-sykkel..nettop fått baby :) Men jeg vet ikke...har ingen sperrer uansett hvor mye jeg prøver å begrense meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som lurer på hvorfor "bmw deler selges" ikke er delt inn i modell kategorier?

dette blir kanskje litt som å banne i kirka, men på feks vccn er det MYE MYE mer oversiktlig å skal finne deler til din bil.

Veldig mange av delene passer overens fra bil til bil, blir fort mye man kan gå glipp av da!

Er heller ikke verre enn å bruke søkefunksjonen om man er ute etter noe spesifikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som lurer på hvorfor "bmw deler selges" ikke er delt inn i modell kategorier?

dette blir kanskje litt som å banne i kirka, men på feks vccn er det MYE MYE mer oversiktlig å skal finne deler til din bil.

Veldig mange av delene passer overens fra bil til bil, blir fort mye man kan gå glipp av da!

Er heller ikke verre enn å bruke søkefunksjonen om man er ute etter noe spesifikk.

Joda, men selvom delene passer overens blir de vel lagt ut med overskrift fra hvilken bil det orginalt kommer fra uansett :)

men er jo sant som du sier at det er mye man kan gå glipp av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som lurer på hvorfor "bmw deler selges" ikke er delt inn i modell kategorier?

dette blir kanskje litt som å banne i kirka, men på feks vccn er det MYE MYE mer oversiktlig å skal finne deler til din bil.

Veldig mange av delene passer overens fra bil til bil, blir fort mye man kan gå glipp av da!

Er heller ikke verre enn å bruke søkefunksjonen om man er ute etter noe spesifikk.

Er uenig der og støtter krizz. Burde vært del opp i modell/serie for mer brukervennlig og oversiktlig listing. Alle skriver jo (som regel) Exx ditt og datt som enkelt kunne vært sortert i mapper. Og de som vet at en del passer på en annen modell vil jo enkelt klikke seg gjennom mappene.

Men men, det er min mening ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som lurer på hvorfor "bmw deler selges" ikke er delt inn i modell kategorier?

dette blir kanskje litt som å banne i kirka, men på feks vccn er det MYE MYE mer oversiktlig å skal finne deler til din bil.

Veldig mange av delene passer overens fra bil til bil, blir fort mye man kan gå glipp av da!

Er heller ikke verre enn å bruke søkefunksjonen om man er ute etter noe spesifikk.

Er uenig der og støtter krizz. Burde vært del opp i modell/serie for mer brukervennlig og oversiktlig listing. Alle skriver jo (som regel) Exx ditt og datt som enkelt kunne vært sortert i mapper. Og de som vet at en del passer på en annen modell vil jo enkelt klikke seg gjennom mappene.

Men men, det er min mening ;)

+1

akkurat det jeg og tenker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange av delene passer overens fra bil til bil, blir fort mye man kan gå glipp av da!

Er heller ikke verre enn å bruke søkefunksjonen om man er ute etter noe spesifikk.

Dårlige overskrifter og dårlig søkefunksjon setter en grei stopper for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...