Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Var kaos utenfor Rema i dag tidlig... Jeg fant et bankkort, ringte til vedkommende. Hu ble naturligvis sjeleglad, og hadde klart å finne et annet bankkort mens hu letet etter sitt eget! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kaos utenfor Rema i dag tidlig... Jeg fant et bankkort, ringte til vedkommende. Hu ble naturligvis sjeleglad, og hadde klart å finne et annet bankkort mens hu letet etter sitt eget! :lol:

hahah, samme her

er rene lillejulaften nå når butikkene åpner i et par timer

skulle tro folk aldri hadde sett mat før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det verste er at på onsdag handlet folk for flere tusenvis av kroner fordi det skulle være stengt i et par dager. Når de åpner igjen noen timer i dag er det faen meg på an igjen... Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som lurer på hvorfor "bmw deler selges" ikke er delt inn i modell kategorier?

dette blir kanskje litt som å banne i kirka, men på feks vccn er det MYE MYE mer oversiktlig å skal finne deler til din bil.

Veldig mange av delene passer overens fra bil til bil, blir fort mye man kan gå glipp av da!

Er heller ikke verre enn å bruke søkefunksjonen om man er ute etter noe spesifikk.

Men men, det er min mening ;)

Er det ikke mulig å få en mellomting da?

Alle må legge det i seksjoner slik som fortalt overnevnt, men man kunne i tillegg opprettet ett fora bare med lesertilgang som samlet alle trådene slik at man fortsatt lett kunne få oversikt over "alt".

Er jo en tragedie slik det er i dag, lukker man tråden man sitter i, kan det jo være umulig å finne den igjen dersom det går noen timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i tillegg til at det er vanskelig å finne tråder man har funnet tidligere er det også vanskelig å finne deler man leter etter.

jeg feks som er ute etter å se på deler til e34 ønsker ikke å sitte å bla gjennom 100 sider med deler til e36.

greit nok man kan søke, men man får med seg laaangt fra alt med den søkefunksjonen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt kan du få trykka opp på de fleste proffe profileringsfirma :)

Hvordan går det med min forespørsel? :)

Det kom en påskeferie i veien :D

Hun tøtta som er gud på photoshop stakk tidlig så jeg fikk ikke redigert bildet jeg fant frem.

Noen som vet hva det heter eller har et bilde av det? Fadern har en sliten transit som det hadde vert morro å prøvd på ;)

Sent from my microwave using Tapatalk HD

http://gdesign.no/produkter/bilprofilering/

Og ellers så hadde enkelte tydligvis en fin dag i dag:

z5wjuxkaohcp6sejt5in.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...