Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hmm alienware m17x r4 eller macbook pro med retina skjerm? ....

sent from a galaxy far far away...

Det spørs vel igrunn hva den skal brukes til.

Spill: aliendritet

Bilder og Film: Macen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm alienware m17x r4 eller macbook pro med retina skjerm? ....

sent from a galaxy far far away...

Det spørs vel igrunn hva den skal brukes til.

Spill: aliendritet

Bilder og Film: Macen

Er mer bilde redigering og Internett som står på min side, men ingen av delene er et must... Kansje bare spare :-o

sent from a galaxy far far away...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper politiet er her inne på forumet og tar deg for dette :)

Om det er politi her inne så hadde vel du vært bak lås og slå for lenge siden :wink:

Skjønner at du er sur og gretten fordi du kjører Mercedes og ikke har noe glede bak rattet, men ikke la det gå ut over de som faktisk har tatt det riktige bilvalget og morer seg bak rattet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle wicky vært bak lås og slå? Han har ikke gjort noe galt? Isåfall hvis han har gjort noe galt så skryter han ikke på et forum om det gale han har gjort! Tror du bare er en rasist som liker og være uvenner med folk Fredrik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooOOOOooOOOOO truer du meg? er du frekk? haha mercene mine har langt større kvalitet utstyr og finesse enn dine biler (med unntak av gay-chippen din) Jeg koser meg godt bak rattet i mercedesen :)

Jah, du skal få lov å leve i den troa :) W211 og W220 er jo viden kjent for å være verdens beste biler :mrgreen:

Kos deg med drosja di og "instegsmodell" S-klassen din :wink:

Edit: Men nå dropper vi barnslighetene før moderatorene er over oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooOOOOooOOOOO truer du meg? er du frekk? haha mercene mine har langt større kvalitet utstyr og finesse enn dine biler (med unntak av gay-chippen din) Jeg koser meg godt bak rattet i mercedesen :)

Jah, du skal få lov å leve i den troa :) W211 og W220 er jo viden kjent for å være verdens beste biler :mrgreen:

Kos deg med drosja di og "instegsmodell" S-klassen din :wink:

Edit: Men nå dropper vi barnslighetene før moderatorene er over oss :)

S211 er en LANGT bedre bil enn din supertrimma E90, og det er viden kjent. S320 er OGSÅ en bedre bil enn din og det er vel mange enige.

Håper du koser deg masse med tynne rattet og stoffsetene i treern og den superkule automatkassa i e34 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ey wick, ikke mobb e90 a :lol: skal ikke påstå at e90 er noe med comfor/luxus bil enn noen av mersene dine, men på kjøreegenskaper stiller dem dårligere :)

annyways, noen som tilfeldigvis har hobby med å skru på forsterkere? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...