Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er en sjuermann...jeg hadde glatt valgt E23... Men det er litt... meg... :P

Om penger no-issue så hadde jeg fint gått for e24.. Vil jeg ha "ooo du er så kuuuul la oss trimme bilen a" feeling hadde jeg kjøpt e28.. Håper du ser ironien...

E23 er dessverre kun en "gammel" bil folk ikke snur seg veldig etter (med unntak av entusiastene) E28 er det litt for mange av... E24 er en klassiker og vil "aldri" gå av moten, på lik linje med eldre mercedes coupeer..

Men kjøp avhenger jo av hvor mye penger du vil legge i bilkjøp... Det billigste er faktisk E23...så E28..så E24 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke lov å skryte av bilen man har? Er tross alt mine investerte penger og jeg liker min bil bedre enn andres bil :P

Men nok bullshit!

Der er jeg enig med deg :)

Man må få lov å skryte og gi utrykk for at man er fornøyd og stolt av bilen sin, hvis ikke jeg hadde vært det så hadde jeg ikke hatt nettopp denne bilen :) Ett bilforum er for at man skal kunne skryte litt av bilene sine, legge ut bilder og informasjon i egen tråd og diskutere med likesinnede. Skal ikke være noen mal på hvem som har lov å skryte eller ikke etter hva slags bil man kjører...

Er jo det som er å være bilentusiast...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig :) Alle her er entusiaster..elers hade de ikke vært medlemmer her... La nå folk like den bilen de har betalt penger for uten at det blir store diskusjoner :)

Nå er iallefall s-klassen nyvasket og klar for litt bryllupsbesøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en sjuermann...jeg hadde glatt valgt E23... Men det er litt... meg... :P

Om penger no-issue så hadde jeg fint gått for e24.. Vil jeg ha "ooo du er så kuuuul la oss trimme bilen a" feeling hadde jeg kjøpt e28.. Håper du ser ironien...

E23 er dessverre kun en "gammel" bil folk ikke snur seg veldig etter (med unntak av entusiastene) E28 er det litt for mange av... E24 er en klassiker og vil "aldri" gå av moten, på lik linje med eldre mercedes coupeer..

Men kjøp avhenger jo av hvor mye penger du vil legge i bilkjøp... Det billigste er faktisk E23...så E28..så E24 :)

Ja, fant en fin e24 i tyskland til 200euro, den var nensten rustfri. Hadde jeg hatt lappen nå, penger og ikke bodd hjemme så hadde jeg kjøpt den på flekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det er en bedre bil enn W124 på flere områder, da BMW på denne tiden hadde sin storhetstid da det gjaldt å bygge biler av topp kvalitet.:mrgreen:

Dette er vel ganske så feil. BMW var vel ganske på jordet på 90 tallet når de lagde bilene sine. Se på E36 for eksempel. Samtlige E36'er hadde konstruksjonfeil i gulvet bak som førte til Subframe Disaster. Jeg kan ikke fatte at BMW ikke fant ut av dette før hele E36 perioden var over.

E34 hadde sine barnesykdommer også, så at disse er så utrolig gode er vel også feil.

Selv på grunn av dette har jeg selv E36, da det er mulig å fikse problemene. Om en bil er bra er vel veldig subjektivt. Det kommer jo ann på hva man liker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E24n min blir nok muligens lagt ut for salg på sensommeren, for de som ønsker en forholdsvis billig E24 bruksveteran! Ikke strøken, trossalt en bil på nesten 40 år, men veldig bra. Sjekk innom tråden min for siste oppgraderinger. Jeg synes det er vannvittig tungt å i det heletatt tenke tanken på salg av den. Jeg er student og får ikke brukt den slik den burde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke lov å skryte av bilen man har? Er tross alt mine investerte penger og jeg liker min bil bedre enn andres bil :P

Men nok bullshit!

Der er jeg enig med deg :)

Man må få lov å skryte og gi utrykk for at man er fornøyd og stolt av bilen sin, hvis ikke jeg hadde vært det så hadde jeg ikke hatt nettopp denne bilen :) Ett bilforum er for at man skal kunne skryte litt av bilene sine, legge ut bilder og informasjon i egen tråd og diskutere med likesinnede. Skal ikke være noen mal på hvem som har lov å skryte eller ikke etter hva slags bil man kjører...

Er jo det som er å være bilentusiast...

Nå skal det sies at eg sa det for å få sette en god strek over barnslighetene, voksne folk som sitter å skriver på den måten på et forum blir rett og slett for teit.

Nå har dere begge biler over "snittet", så skryte skal man få lov til. skryter sjølv over dieselpurka mi så ;) (og motormessig er ikkje den mykje å hoppe i taket for)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ett vrak, en treg posørbil og en litt rask traktor :)

Må forøvrig si at jeg er lite imponert over Sullands kundebehandling. Har hatt problemer med en kranglete lysmodul i over ett år nå, tok kontakt med én gang problemet oppstod men fikk beskjed om at det måtte jeg ta på egen regning. Enda bilen var godt innenfor reklamasjonstida som dem så fint kaller det. Hadde også en oljelekkasje fra girvelger, lite å hente der og.

Oljelekkasjen fiksa jeg, men lysmodulen håpte jeg i det lengste at dem ordna for meg. No such luck, nå har den atpåtil begynt å stjele strøm over natta. Utrolig praktisk for mitt splitter nye batteri :D

Da er ihvertfall den saken avgjort, jeg velger å stole på dieselvraket når vi suser avgårde til Frankrike i Mai. Oh, the irony! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg rimelig voksen når jeg faktisk holder høyrefilen med cruisen på i 85 selvom det kommer folk opp på siden som vil prøve seg mot kompressor-vognen min.. :cool: Er noe i det at når man har nok effekt, så VET man at man hadde tatt de og dermed ikke gidder.. :lol:

Jojo, men dersom bilen som kommer på siden er relativt sprek, så rykker det vell litt i høyrefoten for å ta en liten duell?

Fikk en WRX STI opp på siden på autobahn for ett par dager siden.. Ricer som sikkert følte han hadde verdens kjappeste bil :) Må være litt kjedelig å bli frakjørt av en 5-serie :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...