Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

tror jeg skal varme litt for sikkerhetsskyld iaf. får begynne med den framskjermen som uansett skal lakkerest :P

blir et 15 foran og et 5 bak (8,5" felger)på min nå så regner med jeg må valse :P

Er ikke E90 framskjermene i plast? Er hvertfall det på E92. Skal vel litt til å valse de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er selvangivelsen for 2012 tilgjengelig. Ble ikke baksmell, men en pen utbetaling både på samboeren og meg på ett 5-sifferet beløp. :-)

Mange som fikk igjen 5-sifret i år tydeligvis, selv 5-sifret, og det er deilig! ;)

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg skal varme litt for sikkerhetsskyld iaf. får begynne med den framskjermen som uansett skal lakkerest :P

blir et 15 foran og et 5 bak (8,5" felger)på min nå så regner med jeg må valse :P

Er ikke E90 framskjermene i plast? Er hvertfall det på E92. Skal vel litt til å valse de..

er metall på e90'n min iaf :P uten tvil, er bulk i ene så.

yey ble 13k igjen her :D hjelper jævla godt på hos meg som går med lærlinglønn.

står + renter da, men regner ikke med det utgjør så mange kroner? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes yes, må betale 13000. Bedre enn sist jeg fikk baksmell. Hva faen er det med disse tabellgreiene, skal ikke det justere seg sjøl?

Fikk igjen 13 jeg! Og hun jeg deler bosspann med fikk igjen 10 så da er det greit :)

Var borti det samme som deg for noen år siden. 2009 eller 2010

Alltid hatt tabell og bare betalt etter det. Fikk som regel igjen alt fra 15 til 25 000, så plutselig 24 000 i rest :shock:

Fant aldri ut av det hvorfor det. Året etter fikk jeg igjen 11 000kr..

De snakket om renter men jeg er skeptisk :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har som regel gått bra, men 2 år har jeg endt opp med 25 000 i minus og nå 13 000. Jeg har spurt flere ganger om det er nødvendig å justere, og fått nei til svar. Skal hvert fall be arbeidsgiver trekke 2000 ekstra hver måned resten av dette året......... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har som regel gått bra, men 2 år har jeg endt opp med 25 000 i minus og nå 13 000. Jeg har spurt flere ganger om det er nødvendig å justere, og fått nei til svar. Skal hvert fall be arbeidsgiver trekke 2000 ekstra hver måned resten av dette året......... :roll:

Sørgelig...

"Du jeg får restskatt på 25 000kr, er det nødvendig å justere"? Nei.... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt tabelltrekk nå siste 3-4 åra, har funka greit hittil.. :P

Nå har jeg betalt inn 12000,- ekstra også da.. Fikk igjen 24000,-, en liten nedgang fra i fjor på 28000,- :P

Men tente ca 100000 mindre i år en i fjor.. :)

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...