Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Etter å ha kjørt i over 2 år med dieselbiler (320d og A6 2.0d), må jeg innrømme at det var litt deilig å trekke ut girene (selv på 1,6 hyundai med 114hk) Haha.

Det blir jo andre boller med dieselsekser :D Tror jeg går for en rimelig bensinsekser med manuell, og så kjøpe en E60 LCI om et år eller tre. Beholder da begge.

Hyundaien skal jeg vrake :D Sånn at den forsvinner og det blir én mindre på veiene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satse på de er i godt humør i dag vel? :D

De var ikke sure iallefall :P men trenger papirer på drivstofforbruk (CoC-dokument) og så må jeg dra av solfilmen -_-

tenk om de beslaglegger bilen fordi den er stjælt i Germania?! :P

Etter 1time og 20min så slapp jeg endelig ut :P så den er tvilsomt stjelt i germania :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, den er LEI!

I 2007 klarte jeg aa kraesje min Subaru Legacy med en tilsynelatende ny XC90 utafor Bilia Oekern... Mekanikern var ute og kjoerte bilen for aa sjekke at alt var i orden, huff, fikk saa daarlig samvittighet av det der - tenk paa sjefen som sikkert maatte ta telefon til kunden for aa forklare at mekanikeren hadde kraesjet bilen.

Gikk inn paa Bilia (det var FLAUT!) for aa snakke med sjefen der om hva som hadde hendt og la meg selvsagt helt flat, var min skyld!

Saa tenk dere den telefonen der da... "Veit at bilen din har overlevd i mer enn 50 aar, men naa har vi kraesja den!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha kjørt i over 2 år med dieselbiler (320d og A6 2.0d), må jeg innrømme at det var litt deilig å trekke ut girene (selv på 1,6 hyundai med 114hk) Haha.

Det blir jo andre boller med dieselsekser :D Tror jeg går for en rimelig bensinsekser med manuell, og så kjøpe en E60 LCI om et år eller tre.

Jeg vurderer selv nå etterhvert å bytte ut 325en og jeg vurderer sterkt om jeg skal ha bensin igjen, føler diesel er så upopulært hos politikerene at jeg vet søren meg ikke om de kan finne på noe hyss med oss dieselbil eiere. Værste er vel kjøreforbud enkelte steder og dager eller årsavgift på 5000 eller noe.

Er blitt så glad i M57 motoren i E90en, den er økonomisk, kraftig, solid og har grom lyd til diesel å være :) Har jo E34en også hvis jeg vil høre litt ordentlig vellyd, den bilen skal forøvrig ikke selges med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvettes forbanna drit.. Har titta på en e87 120d de siste dagene og har styra litt med delfinans, men selvom inntekten er bra og de faste månedlige utgiftene er tilnærmet null krever banken uansett kausjonist.. :( Hvor vanskelig skal det være?

Ler :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...