Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Helvettes forbanna drit.. Har titta på en e87 120d de siste dagene og har styra litt med delfinans, men selvom inntekten er bra og de faste månedlige utgiftene er tilnærmet null krever banken uansett kausjonist.. :(

Banken legger legger ikke akkurat til rette for at arbeidene unge mennesker skal kunne ha en nyere og trygg bil #-o Det kan vel ikke taes pant i denne bilen heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å kanskje måtte selge bilen om jeg kommer inn på den skoleplassen jeg vil til høsten :(

En stakkars student har vel knapt til mat, så da klarer jeg vel neppe å mette en rekkesekser og gjøre forsikringsselskaper fornøyd skulle jeg ville tro.

Kunne avskiltet, men så spesiell er ikke den bilen og den vil nok kun tape seg i verdi tror jeg.

Helvettes forbanna drit.. Har titta på en e87 120d de siste dagene og har styra litt med delfinans, men selvom inntekten er bra og de faste månedlige utgiftene er tilnærmet null krever banken uansett kausjonist.. :(

Banken legger legger ikke akkurat til rette for at arbeidene unge mennesker skal kunne ha en nyere og trygg bil #-o Det kan vel ikke taes pant i denne bilen heller?

Hvilke banker har du forsøkt?

Jeg måtte vel innom 8 forskjellige før jeg til slutt fikk napp når jeg dreiv å sikla på E46 facelift coupe for en stund siden. Bodde hjemme, passerte 300k i årsinntekt, hadde 50.000 i egenkapital og alt lå til rette. Nå takket jeg riktignok ikke ja til lånet den gangen, men likevell helt utrolig at ikke flere ville være være med på å gi meg lån!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvettes forbanna drit.. Har titta på en e87 120d de siste dagene og har styra litt med delfinans, men selvom inntekten er bra og de faste månedlige utgiftene er tilnærmet null krever banken uansett kausjonist.. :(

Banken legger legger ikke akkurat til rette for at arbeidene unge mennesker skal kunne ha en nyere og trygg bil #-o Det kan vel ikke taes pant i denne bilen heller?

Merker det så altfor godt kan du si! Hmm.. det har jeg ikke tenkt på, skal sjekke opp imorgen. Kanskje det hjelper? :-k kjenner jeg er klar for å ta steget opp fra råtne rusthauger til noe mer staselig nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville hvertfall hørt med banker som Elcon, AS finansiering osv i stedet for "husbanker" som Nordea, DNB osv..

Tror det er større sjanse der :) Som regel er det bedre lånevilkår også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke banker har du forsøkt?

Jeg måtte vel innom 8 forskjellige før jeg til slutt fikk napp når jeg dreiv å sikla på E46 facelift coupe for en stund siden. Bodde hjemme, passerte 300k i årsinntekt, hadde 50.000 i egenkapital og alt lå til rette. Nå takket jeg riktignok ikke ja til lånet den gangen, men likevell helt utrolig at ikke flere ville være være med på å gi meg lån!

Da jeg kjøpte E90en for over 2 år siden så tok de pant i bilen, synes det var greit. Betaler i disse dager de siste avdragene på bilen, skal bli flott å eie den :D Ang kjøp av ny bil så blir det vel å bruke litt oppsparte penger i tillegg til det jeg får for E90en, muligens låne på huset for å ha alt samlet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke banker har du forsøkt?

Jeg måtte vel innom 8 forskjellige før jeg til slutt fikk napp når jeg dreiv å sikla på E46 facelift coupe for en stund siden. Bodde hjemme, passerte 300k i årsinntekt, hadde 50.000 i egenkapital og alt lå til rette. Nå takket jeg riktignok ikke ja til lånet den gangen, men likevell helt utrolig at ikke flere ville være være med på å gi meg lån!

Har foreløpig vært i kontakt med DNB som jeg er kunde hos, men tar de ikke imot meg så går jeg til Elcon, As Financiering og visa versa. Inntekta mi vil passere 200k med god margin i år, så ser ikke helt greia selv at de holder igjen strikken. Er snakk om bil til 160.000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

hørte en smell, gikk ut og da hadde transporteren tatt turen ned bakken, og stoppa rett forran BMWn :shock::shock::shock:

smalt så godt i muren at dekket på transporteren pungterte :mrgreen:

Liker den flakbilen din! Går på Klasse B førerkort eller?

B ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvettes forbanna drit.. Har titta på en e87 120d de siste dagene og har styra litt med delfinans, men selvom inntekten er bra og de faste månedlige utgiftene er tilnærmet null krever banken uansett kausjonist.. :( Hvor vanskelig skal det være?

De har vel lest trådene dine her på forumet :lol:

Dog krever de sikkert god inntekt siste ÅRET...og du har vel ikke hatt det om jeg kan huske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...