Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Siste setning angående psykologene?

Regner med hun mener at psykologene tjener bra på folk som er deprimert pga bjørkepollen. Haha.

Så hun på TV en gang i fjor. Da sa hun at det var egoistisk å være overvektig, fordi da lagde fabrikkene store klær, slik at de tynne ikke fant klær som passet. I tillegg sjekket hun ikke størrelsene. Bare dro en genser ut fra stativet og prøvde den. Da var det selvfølgelig de feite sin feil at hun ikke fant klær i riktig størrelse. Beste delen var at hun var litt chubby selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alderen som spiller inn her, når jeg passerer 22 om noen måneder får jeg ta opp lån uten kausjonist, så legger det dødt og sparer enda mer frem til da :)

Rart. Jeg tok opp lån på 100.000,- som 18-åring uten kausjonist. Hadde også bare deltidsjobb.

Ingen problem for meg å få tilslag på 100.000,- kroners lån, men jeg søkte om en god del mer så får bare justere meg ned litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte dnb, kunne først få lån på 180k med 10% egenkapital, sa bare til di at jeg hadde fått på 200k i en annen bank så då fikset di det samme hos dei :-) så var ingen problem med lån for min del. Er 20 år, lærling og har hatt 3 adresser siste 2 åra.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...