Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Må le litt, en kunde som nettopp har kjøpt seg B-max, som skal ha takboks til langrennski!

For de som kjenner til Ford B-max, så er den knøttliten, med mikroskopisk tak.

Langrennski derimot er lange, og en takboks må logisk nok være lengre, med andre ord, så kommer takboksen til å stikke utenfor bilen på alle mulige måter! :P

Da har du kjøpt deg feil bil! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le litt, en kunde som nettopp har kjøpt seg B-max, som skal ha takboks til langrennski!

For de som kjenner til Ford B-max, så er den knøttliten, med mikroskopisk tak.

Langrennski derimot er lange, og en takboks må logisk nok være lengre, med andre ord, så kommer takboksen til å stikke utenfor bilen på alle mulige måter! :P

Da har du kjøpt deg feil bil! :P

Bedre med et vanlig takstativ da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal legge denne PCen her http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=772953 i handlekurven i morgen. Er det noen her som kan si hvorfor jeg ikke bør kjøpe den...? Favorittmerket er Asus, men jeg finner ingenting sammenlignbart til max 7000 kr...

Skal bare ha vanlig hjemme-PC (allrounder) som kan avspille 1080p uten problemer.

PS. Videoredigering (tenker da på GoPro..), går det på hvor bra grafikkortet er også eller bare prosessorhastighet og minne...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GoPro er morsomt. Testa time-lapse i går som er en spennende funksjon. Ser at 1 bilde/5 sekund ble litt i groveste laget, kunne med fordel hatt mer.. Er også bare kastet sammen i movie maker da cineform ikke funker som det skal.. Noen som har tips til et greit redigeringsprogram? Om det finnes greie open source programmer så er det supert!

Ps. Siden utstyret mitt fra ebukta ikke har komt måtte jeg lage et feste selv.. derfor litt teit plassering. Android telefonen min er ogspå reperasjon, så jeg får ikke brukt appen såpass jeg ser hvor jeg filmer heller, derfor mye dasj i filmen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2ordj31c]Har begynt å få lyst på e46 igjen...

Mange fine til salgs nå.

[ Bilde ]

Kan man holde kontroll på rusten gir E46 utvilsomt veldig mye bil for pengene... spesielt med store motorer og som cab/coupé. Det er mye snobberi når det gjelder BMW og de til enhver tid nyeste modellene, men de gamle blir jo ikke automatisk dårligere bare fordi det har kommet nyere modeller. E46 er like gjennomført som da den kom på markedet, men til en mye lavere pris... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...