Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Idag så jeg det rareste på lenge, på en mindre kjøretur. Fikk øye på ett hus med to søylersbukk i hagen. :lol:

Sikkert kjekt på de få finværsdagene vi har her på nordvestlandet :P

Gult hus?

Husker ikke helt hva det heter der, men sto i 60 sona rett etter den krappe svingen som har 30 km/t. Kan hende det var gult ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det skjer vel heller først og fremst på de bilene med de små motorene (eks. 320), hvor folk må ligge på 7k rpm og sparke clutch for å ligge bredt på tørrasfalt. Sliter mye mindre på sånt om du har større motor og må "bruke mindre krefter" for å dra bilen sidelengs. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det skjer vel heller først og fremst på de bilene med de små motorene (eks. 320), hvor folk må ligge på 7k rpm og sparke clutch for å ligge bredt på tørrasfalt. Sliter mye mindre på sånt om du har større motor og må "bruke mindre krefter" for å dra bilen sidelengs. :)

Slik jeg har forstått det, er det mest de med stor motor...

Det er hvertfall dessverre veldig vanlig på e46 m3!

Jeg tror også feilen var faktisk mer utbredt blant e46 enn e36 karosseriet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Tenker det er flaut at biler revner herfra til månen på en såpass dyr bil...

Det er for svakt!

På en annen side skulle man tro at drivverket hvertfall holder mål når karosseriet ryker først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor tabbe av BMW å lage innfestingene til bakstellet såpass svake uansett. :)

Egentlig er ikke festene for svak, Men kombinasjon av rust og dårlige foringer,

Men på en annen side så kunne de jo bare ha forsterket de med en gang :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, E39 530D siste årsmodell med lav km og mye utstyr eller E61 525D med litt mindre utstyr og litt mer km, dog facelift? Verdt prishoppet opp til E61? Planlegger ikke kjøp enda, men må jo begynne å følge med på markedet allerede nå.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er god på Android? Jeg går fra Samsung S2 til S3 og har fått nytt micro-sim, samme leverandør så med en gang jeg tar det nye simkortet i bruk dør det gamle. Hvordan overfører jeg kontakter mellom telefonene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er god på Android? Jeg går fra Samsung S2 til S3 og har fått nytt micro-sim, samme leverandør så med en gang jeg tar det nye simkortet i bruk dør det gamle. Hvordan overfører jeg kontakter mellom telefonene?

Googe play eller Samsung KIES sin software.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...