Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ligger en grønn e36 på sia i grøfta på avkjøringsfeltet på sandefjordsveien opp til mosserød i Sandefjord nå.... Grønn, mtech, senka, mørk sekser lyd muligens. Den ligger med trynet mot kjøreretning så har sikkert prøvd og slædde inn på sandefjordsveien og havna på jordet. Tror det er en 18åring. Masse politi og ambulanse der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger en grønn e36 på sia i grøfta på avkjøringsfeltet på sandefjordsveien opp til mosserød i Sandefjord nå.... Grønn, mtech, senka, mørk sekser lyd muligens. Den ligger med trynet mot kjøreretning så har sikkert prøvd og slædde inn på sandefjordsveien og havna på jordet. Tror det er en 18åring. Masse politi og ambulanse der.

Oppdater nettavisene å se om det ligger noe ute der da, vet ikke hva avisene i det området heter :P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ifølge Schmiedmann.

Hm, skeptisk. Har sett litt på f10/f11 ETK, og finner bare nivåregulering på f11.

Uansett er det bare å ta en titt på understellet bak, har du vanlig spiralfjær, har du ikke nivåreg.

Var innom Schmiedmann igår og han som jeg prata med mente at det ville være stor sjanse for at den ville subbe med 30mm senk bak. Men han sa også at det fantes m-performance fjærer til F10 og det har ikke jeg sett noen plass kun F30 Mulig han mente M-sport fjærer. De senker vel 15mm. Skikkelig i tvil nå. Vil absolutt ikke at bilen skal subbe nedi heller. Ikke så interessert i å gå ned på dekkbredde heller.

Syntes det er så rart for jeg har sett endel biler med Hartge senk og de ser ikke så forferdelig lave ut. Men min virker som den vil ligge omtrent jevnt med dekket om jeg måler 3 cm ned fra hjulbuen når bilen står på flat bakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan man løsner styrestaget på E39 foringen sitter som dønn i navet .

Bump noen som har noen tips , jeg må vell av med endeleddet for å montere nytt senkesett .

Jeg har jo allerede sagt hva du skal gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvasi jeg har allerede prøvd det du skrev med hammer det funka heller dårlig, men skal gi det ett nytt forsøk Idag igjen . Kanskje dem ha en ters jeg kan få brukt også på tema.

Får prøve litt etterpå Idag også, hva kan skje om jeg gir litt f i å løsne på styrestaget når jeg skal skifte dempern a ?

Bøyer jeg styrestaget da eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvasi jeg har allerede prøvd det du skrev med hammer det funka heller dårlig, men skal gi det ett nytt forsøk Idag igjen . Kanskje dem ha en ters jeg kan få brukt også på tema.

Får prøve litt etterpå Idag også, hva kan skje om jeg gir litt f i å løsne på styrestaget når jeg skal skifte dempern a ?

Bøyer jeg styrestaget da eller ?

Du må løsne det for å få vridd nok.

Slå med minislegge på mutteren, så kommer både hylsa og staget ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...