SofaKingFresh Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Faen altså. Å finne FINE lykter med Angel Eyes til E46 touring, facelift, er ingen enkel oppgave, uten å måtte selge selve bilen..
awt Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Ingen problem det. Løse ringer i originale lykter kombinert med grå blink.
wicky124 Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Faen...MÅ skaffe meg min egen jekk snart as... Noen i Oslo/lillestrøm området som kan låne meg jekken dems i par timer? Må legge om hjul....
Tzunami Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Haha biltema har skal legge på sommerdekk på tønnene mine i morgen, så blir det litt mer puss og polish på kantene, og lakk av senterne på fredag.. Gleder meg til å kjøre på sommerdekk!!!
Haukefer Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Faen...MÅ skaffe meg min egen jekk snart as... Noen i Oslo/lillestrøm området som kan låne meg jekken dems i par timer? Må legge om hjul.... Synst dette er ett perfekt øyeblikk til å kjøpe sin egen jekk da Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
wicky124 Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Jo vet biltema har....Men de har IKKE akkurat nå...og jeg har lyst på sommerhjula på merca...ikveld...helst nå med engang...
Tzunami Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Jeg har lyst på sommerhjul i forrige uke jeg, men kommer ikke noe lenger av å ha lyst, det kommer ann på hvor god du er til å planlegge, og akkurat nå kvalifiserer det til "mindre god"
Jokkke Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Oki. Takk for svar!Kjedelig på langtur. Har sikkert 100 cder i bilen, som ofte blir raskt bladd igjennom, så da blir det litt stopping på vei hjem. Haha. På tide å oppgradere til USB?! Tror det var kassettspiller på nye bilen. Kan forøvrig rippe CDene og lage en stor mp3 CD, dersom CD-veksler støtter det. Kjøpt ny bimmer? Sleng ut bilde! E46 coupe??
SofaKingFresh Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Ingen problem det. Løse ringer i originale lykter kombinert med grå blink. Det ble til det alternativet allikavel gitt. Fant noen billige kopier av original-lykter. Skal kun ha dette for å få bilen gjennom EU. Reflektorene er dårlige på lyktene nå, og glasset er veldig matt. Da bytter jeg heller lyktene og setter inn løse ringer etterpå. Så blir det M-tech 2 fanger etterhvert og. Da begynner det å ligne familiebil!
powerfulglenn Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Jokkke: kjøp en kasset(selger det evt på biltema ellerno) også putter du inn kasseten også går det aux kabel ut av den
Tzunami Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Jokkke: kjøp en kasset(selger det evt på biltema ellerno) også putter du inn kasseten også går det aux kabel ut av den på touringen spilte den kun på høyre side med sånn kasettgreie, ble skrinlagt etter 2 sekunder
wicky124 Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Oi...har AUX i merca jeg...uuUUUuuUUUU jeg er kul as MEN JEG HAR FREMDELES INGEN JEKK!!!!! fiks meg jekk...somebody...
Mantis Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Unnskyld om jeg avbryter her men.. er det ikke bare å kjøpe seg en liten jekk? Det finnes da plenty av varehus som har dette og det trenger ikke koste skjorta heller Låne med naboen? Kollega? Alle har jo en jekk!
Anbefalte innlegg