Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Haha :P biltema har ;) skal legge på sommerdekk på tønnene mine i morgen, så blir det litt mer puss og polish på kantene, og lakk av senterne på fredag.. Gleder meg til å kjøre på sommerdekk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen...MÅ skaffe meg min egen jekk snart as... Noen i Oslo/lillestrøm området som kan låne meg jekken dems i par timer? Må legge om hjul....

Synst dette er ett perfekt øyeblikk til å kjøpe sin egen jekk da :-D

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki. Takk for svar!

Kjedelig på langtur. Har sikkert 100 cder i bilen, som ofte blir raskt bladd igjennom, så da blir det litt stopping på vei hjem. Haha.

På tide å oppgradere til USB?! :) Tror det var kassettspiller på nye bilen.

Kan forøvrig rippe CDene og lage en stor mp3 CD, dersom CD-veksler støtter det.

Kjøpt ny bimmer? Sleng ut bilde! :D

E46 coupe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen problem det. Løse ringer i originale lykter kombinert med grå blink. :)

Det ble til det alternativet allikavel gitt. Fant noen billige kopier av original-lykter. Skal kun ha dette for å få bilen gjennom EU. Reflektorene er dårlige på lyktene nå, og glasset er veldig matt. Da bytter jeg heller lyktene og setter inn løse ringer etterpå. Så blir det M-tech 2 fanger etterhvert og. Da begynner det å ligne familiebil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jokkke: kjøp en kasset(selger det evt på biltema ellerno) også putter du inn kasseten også går det aux kabel ut av den :)

på touringen spilte den kun på høyre side med sånn kasettgreie, ble skrinlagt etter 2 sekunder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld om jeg avbryter her men.. er det ikke bare å kjøpe seg en liten jekk? Det finnes da plenty av varehus som har dette og det trenger ikke koste skjorta heller :)

Låne med naboen? Kollega? Alle har jo en jekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...