Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde nok plutselig stått en F30 på tunet her :lol:

er vell på tide å ta kveld her, faktisk ikke så trøtt etter nattskift :P

Skrevet
Hvor mange hadde gitt tilbake en halv million!?

Samvittighetsfull som jeg er så hadde jeg nok slitt litt, spesielt siden det lå pass nedi der, men om det ikke hadde vært noe id så hadde jeg nok ikke levert det tilbake, ville tvilsomt havnet i rettmessige eiers hender.. nei hadde nok spandert noe flott på meg selv, og kost meg litt ja :)

Skrevet

Er man først idiot nok i hodet til å "miste" 500tusen kroner på toget så fortjener du å tape dem for alltid. De gangene jeg har hatt betydelige summer i lomma har jeg ikke tatt hånda ut av lommen engang (nesten) og vært livredd for å miste pengene...Så nei....jeg hadde nok aldri gitt dem tilbake selv om det lå ett pass der :)

Skrevet

Hadde nok hatt lyst til og ta vare på det og beholde det selv gitt, men siden det lå pass der med identiteten til vedkommende så hadde jeg nok spurt om en god belønning :)

Skrevet

Nå snør det faen meg, tror jeg skal klikke :evil: Dama sto tidlig opp og stakk på jobb med E90en på vinterdekk selvsagt mens jeg sitter igjen med E34en på sommerdekk #-o

Skrevet

Kjører selv på sommerdekk, og det var rimelig spennende å kjøre hjem fra frøkna kl 2 på natten her forrige uke.. :lol:

-7 og speil is overalt. Tror jeg lå jevnt over sidelengs fra start til stopp.. :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...