Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Var det ikke mer enn 12 poeng? Skulle jeg rangert det, ville det bikket 15,5 , muligens 15,7. Spørs hvordan ansiktsuttrykket var på det tidspunktet han skrev det, og hvor hardt fingrene traff tastene. Altså, 0,1 poeng for hver.

Edit; Der kom det et par til ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva man liker er selvfølgelig mest smak og behag, men for min egen del er jeg ikke så opptatt av om en bilmodell begynner å trekke på årene i relasjon til om jeg liker bilmodellen eller ikke. For meg er E38 stadig den fineste 7-serien BMW har bygget. Tilsvarende også med W126 når det gjelder Mercedes-Benz. Dette betyr selvfølgelig ikke at jeg mener at E38 nødvendigvis er den "beste" 7-serien BMW har bygget (les: teknikk, kvalitet, dynamiske kjøreegenskaper etc.), men E38 er allikevel den 7-serien jeg liker best. Dette fenomenet gjelder selvfølgelig også andre bilmerker... Porsche 944/928, Alfa Romeo GTV6, Peugeot 205/405, Citroën CX etc... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor kjøpe dere bilpleieprodukt da guttakrutt?

Handler det meste hos Shinerama.com, veldig billige merkeprodukter og billig frakt. Eneste er at det tar litt tid før man får det og de er ofte tomme for ting.

Holder meg for det meste til Meguiars, Swissvax, Dodo juice og Bilthamber :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper mitt på biltema :) En påsa med svamper, litt voksshampoo og ei bøtte så er alle fornøyde!

Har alltids noen drøye autoglym-produkter, de varer jo i år og dag, hadde et svakt øyeblikk da jeg reiste innom Mekonomen, til tross for at biltema sine produkter(tyre dressing, svart plast fornyer etc.) koster halvparten og funker minst like bra..

På BMWn bruker jeg Meguiars handsken, og der stopper det.. :P

Mercedesen har jeg aldri vasket skikkelig, bare spyler den innimellom :)

Resten av automobile flåten blir vaska med svamp og har ikke sett poleringsvoks på minst 10 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper mitt på biltema :) En påsa med svamper, litt voksshampoo og ei bøtte så er alle fornøyde!

Har alltids noen drøye autoglym-produkter, de varer jo i år og dag, hadde et svakt øyeblikk da jeg reiste innom Mekonomen, til tross for at biltema sine produkter(tyre dressing, svart plast fornyer etc.) koster halvparten og funker minst like bra..

På BMWn bruker jeg Meguiars handsken, og der stopper det.. :P

Mercedesen har jeg aldri vasket skikkelig, bare spyler den innimellom :)

Resten av automobile flåten blir vaska med svamp og har ikke sett poleringsvoks på minst 10 år :)

Biltema voks såpa er jo faktisk meget oppegående :P

Skål :-D

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...