Fredrik 90 Skrevet April 13, 2013 Skrevet April 13, 2013 Denne S4en må da være noe spesielt med den prisen http://www.finn.no/finn/car/used/object ... SULT_CLICK Var sykt strøken og pen da
flonoen Skrevet April 13, 2013 Skrevet April 13, 2013 Trukje da e langt unna, ca midt i mellom ørsta og ålesund?
Kjexx Skrevet April 13, 2013 Skrevet April 13, 2013 Grattis. Hva er betegnelsen? Soltak? Navi? Trenger en vask.
FTE Skrevet April 13, 2013 Skrevet April 13, 2013 I natt hadde jeg en noe spesiell drøm, det var visst Ford Scorpio sedan som var skikkelig bil Hadde knæsje felger og senk og greier. Heldigvis bare en drøm
Nytern Skrevet April 13, 2013 Skrevet April 13, 2013 Ikke handla enda da, fant litt smått som skal utbedres først evt Er en 96mod 725 tds med soltak og sportskinn. Ingen gps, men den hadde sånn kul telefon! Når jeg plukka opp fruen på jobb holdt jeg røret og skrek "kjøp selg kjøp selg kjøp selg". Håper hun ble imponert Følger med 20" Ac Schnitzer felger, men jeg tror det blir litt i meste laget for meg.
FredrikE24 Skrevet April 13, 2013 Skrevet April 13, 2013 725TDS, du bør sjekke historikken rundt motoren, hører det er masser av kluss med disse(topp).
Jokkke Skrevet April 13, 2013 Skrevet April 13, 2013 Kor kjøpe dere bilpleieprodukt da guttakrutt? Handler det meste hos Shinerama.com, veldig billige merkeprodukter og billig frakt. Eneste er at det tar litt tid før man får det og de er ofte tomme for ting. Holder meg for det meste til Meguiars, Swissvax, Dodo juice og Bilthamber Shinearama.co.uk er en konge side Har mye bra. Anbefaler også elitecarcare.co.uk. De har det meste, untatt swissvax. Gode priser! Kommer nok til å bestille litt smått derifra snart. Bilxtra har jo litt smått av meguiars, men det er dyrt. NXT shampooen de selger er konge.
Nytern Skrevet April 13, 2013 Skrevet April 13, 2013 725TDS, du bør sjekke historikken rundt motoren, hører det er masser av kluss med disse(topp). Hmm, det må kanskje undersøkes ja.. Har du noen nyttige nettsider med litt info evt?
Kjexx Skrevet April 13, 2013 Skrevet April 13, 2013 Ikke handla enda da, fant litt smått som skal utbedres først evt Er en 96mod 725 tds med soltak og sportskinn. Ingen gps, men den hadde sånn kul telefon! Når jeg plukka opp fruen på jobb holdt jeg røret og skrek "kjøp selg kjøp selg kjøp selg". Håper hun ble imponert Følger med 20" Ac Schnitzer felger, men jeg tror det blir litt i meste laget for meg. Kan selge felgene til meg.
martinwenberg Skrevet April 13, 2013 Skrevet April 13, 2013 Hei noen som veit hvor ledningene til takluka på e30 ligger? Er ikke strøm dit så må måle meg fram
Anbefalte innlegg