Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Haha. Det er så typisk! Greit å ha diagnoseutstyr liggende :D

Har lest mye postivt om beisan og en som het Dr Vanos, eller noe sånt.

Forsterkede o-ringer osv som tålte høyere varme b.la.

Vet du hvor lang tid det tok før han fikk kitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser brått ut for at jeg går for m3-style frontfanger og standard bakfanger heller O:) hadde egentlig bestemt meg får å gå får m-sport :P

m_style_lip_e90_1.jpg

spørs om ikke den carbon lippa og må til :D tror det blir bra. blir vell mulig noe lav i fronten men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.detailersclub.no/forum/topic/12674-2002-bmw-m3-e46/

Denne bør dere se folkens! Imponerende stykke arbeid lagt i en E46 M3 :applause: Er han medlem her inne kanskje?

Lurer på hvor mye en sånn jobb koster :-P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Er i dialog med han nå faktisk, i want that! :P

Hmm, hadde ikke vert feil å latt han gå laus på bilen nei :-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var faktisk enormt med kø idag... Begynte nede ved togstasjonen i Lillestrøm og hele veien til avkjøringa til vålerenga rett før tunnellen... Godt jeg kjørte taxifila all the way...Forsove seg til jobb er ikke bra..spesielt ikke etter at man fikk kjeft på fredagen for at man alltid kommer forsent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var faktisk enormt med kø idag... Begynte nede ved togstasjonen i Lillestrøm og hele veien til avkjøringa til vålerenga rett før tunnellen... Godt jeg kjørte taxifila all the way...Forsove seg til jobb er ikke bra..spesielt ikke etter at man fikk kjeft på fredagen for at man alltid kommer forsent...

Å herre :P

Da det allerede starter nede ved togstasjonen så er jeg enda mer glad foreldrene mine flyttet derfra da jeg var 5 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var faktisk enormt med kø idag... Begynte nede ved togstasjonen i Lillestrøm og hele veien til avkjøringa til vålerenga rett før tunnellen... Godt jeg kjørte taxifila all the way...Forsove seg til jobb er ikke bra..spesielt ikke etter at man fikk kjeft på fredagen for at man alltid kommer forsent...

Tar du taxi til jobb eller tar du en råsjans å kjører i taxifila? :wink:

Forøvrig glad jeg ikke bor i Oslo med det køkaoset som er der, er kø inn til byen her også men ikke i den retningen jeg jobber :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke gale det! Kan leve med $120+frakt også. Hadde forventet høyere summer. Hehe.

Takker for svar :)

120$ for noen O-ringer var da voldsomt til pris?

Óg stempelringer! Haha, men enig.

Må vel ha noen pakninger utenom også.

Men jeg forventet minst 3k for overhalingen. Derfor jeg ikke blir helskremt av prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var faktisk enormt med kø idag... Begynte nede ved togstasjonen i Lillestrøm og hele veien til avkjøringa til vålerenga rett før tunnellen... Godt jeg kjørte taxifila all the way...Forsove seg til jobb er ikke bra..spesielt ikke etter at man fikk kjeft på fredagen for at man alltid kommer forsent...

Tar du taxi til jobb eller tar du en råsjans å kjører i taxifila? :wink:

Forøvrig glad jeg ikke bor i Oslo med det køkaoset som er der, er kø inn til byen her også men ikke i den retningen jeg jobber :)

Vet som regel hvilke biler som er sivilbiler i rushen...og hvor politiet pleier å stå parkert etc så går alltid greit.. Er nok mer obs på "oi den bilen la seg ut etter meg" og sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var faktisk enormt med kø idag... Begynte nede ved togstasjonen i Lillestrøm og hele veien til avkjøringa til vålerenga rett før tunnellen... Godt jeg kjørte taxifila all the way...Forsove seg til jobb er ikke bra..spesielt ikke etter at man fikk kjeft på fredagen for at man alltid kommer forsent...

Å herre :P

Da det allerede starter nede ved togstasjonen så er jeg enda mer glad foreldrene mine flyttet derfra da jeg var 5 :P

Ja er kaos i lillestrøm.. Kø fra togstasjonen til tunnellen...så "fri fart" opp tunnellen... Morro oppover der med kald bil... Så bom stille fra avkjøringa til statoil/ahus og hele veien til Ensjø... Men er en ting jeg har lagt merke til... Ett stykke nedover er det 4 felt mot byen og ingen bussfelt...Likevel ligger ALLE bilene i de 3 filene til venstre mens feltet helt til høyre er helt tomt... Kun jeg som flyr forbi alle der?! Er det feltet som redder meg "gang på gang" fra å komme forsent til jobb...

Nesten så jeg skulle filmet turen til jobb om morgenen as....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...