Thewiz Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 jeg skjelver.. Yamaha R6 er farlig.. Vært ute å prøvekjørt nå?
Stenbakken Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 For en dryg mandag! kan ikke klokka gå litt fortere? Kunne ikke vært mer enig, selv om det jeg ikke har så mye og se frem til etter jobb heller, så går denne dagen alt for sakte!
VegarVS Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 jeg skjelver.. Yamaha R6 er farlig.. Vært ute å prøvekjørt nå? nettopp det jeg har vettu! jeg skal ALDRI ha en sånn!
Tzunami Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 Merker jeg er sykt sliten om dagen, ute og feiret bursdag til langt på natt fredag, opp tidlig lørdag for å sveise bagasjeromsgulv, ferdig med det og begynne å foliere, ga oss 3 om natta, begynte tidlig i går igjen, og har enda noen dager igjen.. også jobber jeg lørdag som kommer også, så har ikke mye fridager fremover..
Thewiz Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 jeg skjelver.. Yamaha R6 er farlig.. Vært ute å prøvekjørt nå? nettopp det jeg har vettu! jeg skal ALDRI ha en sånn! Hehe, fortell fortell
VegarVS Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 Hehe, fortell fortell Nei altså, jeg har ikke den største erfaringen med motorsykkel, ihvertfall ikke R sykkel! Tok lappen i fjor sommer. har kjørt touring og "chopper" suzuki 800cc ( husker ikke modell). å sette seg på en r sykkel med en sånn akselerasjon var helt sykt, og jeg kjørt PENT!! girte fort opp i 6. gir i akselerasjonsfeltet, og trøkket til litt da... og jeg synes den dro noe heeelt sykt bare der..
Fredrik 90 Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 Synes nå Tesla er ganske fin og sikker... (men ser hva du mener med tanke på buddy/kewet) Tesla er unntaket når det kommer til elbiler, disse er faktisk veldig lekre og jeg kunne godt hatt en modell S. Bilene jeg tenker på er Buddy, Reva, Think og det lille Mitusbishi trollet, Mieev eller hva det heter
wicky124 Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 mitsu citro og pug....mieev ieev ett eller annet
SofaKingFresh Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 Mievu? Ja? Njææ.. Fin Mandag. Endelig lunsj, og lite slår kneipbrød som er ekstra stekt i ovnen med crispy kanter, makrell i tomat og melk. Godt når det er hektiske dager Montert noen takstativ, skibokser, dekk og alt annet. Blir sliten og lei iten mat i magen. Nå er det bare å få spist, så man orker å jobbe 5 timer til!
wicky124 Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 Jeg er sulten som faen nå..men pga mangel på bemanning kan jeg ikke dra til butikken... me hungry
Shattered Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 Mievu? Ja? Njææ..Fin Mandag. Endelig lunsj, og lite slår kneipbrød som er ekstra stekt i ovnen med crispy kanter, makrell i tomat og melk. Godt når det er hektiske dager Montert noen takstativ, skibokser, dekk og alt annet. Blir sliten og lei iten mat i magen. Nå er det bare å få spist, så man orker å jobbe 5 timer til! Hva jobber du med?
SofaKingFresh Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 Mievu? Ja? Njææ..Fin Mandag. Endelig lunsj, og lite slår kneipbrød som er ekstra stekt i ovnen med crispy kanter, makrell i tomat og melk. Godt når det er hektiske dager Montert noen takstativ, skibokser, dekk og alt annet. Blir sliten og lei iten mat i magen. Nå er det bare å få spist, så man orker å jobbe 5 timer til! Hva jobber du med? Klargjører hos Ford i Skien
316 Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 DL 76132, noen som får sjekket om det er en sivilbil?
Anbefalte innlegg