Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Merker jeg er sykt sliten om dagen, ute og feiret bursdag til langt på natt fredag, opp tidlig lørdag for å sveise bagasjeromsgulv, ferdig med det og begynne å foliere, ga oss 3 om natta, begynte tidlig i går igjen, og har enda noen dager igjen.. også jobber jeg lørdag som kommer også, så har ikke mye fridager fremover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, fortell fortell :)

Nei altså, jeg har ikke den største erfaringen med motorsykkel, ihvertfall ikke R sykkel!

Tok lappen i fjor sommer. har kjørt touring og "chopper" suzuki 800cc ( husker ikke modell).

å sette seg på en r sykkel med en sånn akselerasjon var helt sykt, og jeg kjørt PENT!! girte fort opp i 6. gir i akselerasjonsfeltet, og trøkket til litt da... og jeg synes den dro noe heeelt sykt bare der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nå Tesla er ganske fin og sikker... (men ser hva du mener med tanke på buddy/kewet)

Tesla er unntaket når det kommer til elbiler, disse er faktisk veldig lekre og jeg kunne godt hatt en modell S. Bilene jeg tenker på er Buddy, Reva, Think og det lille Mitusbishi trollet, Mieev eller hva det heter :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mievu? Ja? Njææ..

Fin Mandag. Endelig lunsj, og lite slår kneipbrød som er ekstra stekt i ovnen med crispy kanter, makrell i tomat og melk. Godt når det er hektiske dager :D Montert noen takstativ, skibokser, dekk og alt annet. Blir sliten og lei iten mat i magen. Nå er det bare å få spist, så man orker å jobbe 5 timer til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mievu? Ja? Njææ..

Fin Mandag. Endelig lunsj, og lite slår kneipbrød som er ekstra stekt i ovnen med crispy kanter, makrell i tomat og melk. Godt når det er hektiske dager :D Montert noen takstativ, skibokser, dekk og alt annet. Blir sliten og lei iten mat i magen. Nå er det bare å få spist, så man orker å jobbe 5 timer til!

Hva jobber du med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mievu? Ja? Njææ..

Fin Mandag. Endelig lunsj, og lite slår kneipbrød som er ekstra stekt i ovnen med crispy kanter, makrell i tomat og melk. Godt når det er hektiske dager :D Montert noen takstativ, skibokser, dekk og alt annet. Blir sliten og lei iten mat i magen. Nå er det bare å få spist, så man orker å jobbe 5 timer til!

Hva jobber du med?

Klargjører hos Ford i Skien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...