Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

10 min før jeg skulle dra fra jobb i dag ringte tlf. Var ei jente som hadde hatt bilen på verkstedet hos oss, og nå ville den ikke starte. Jeg jobber med salg, så sa fint at det dessverre ikke var så mye jeg fikk gjort, kunne kanskje ta med en startbooster å kjøre innom på vei hjem fra jobb for å se om det kunne hjelpe. Det ville de gjerne. Hun sa hele tiden bilen vår, så jeg så for meg ett traust par som sto å venta.

Da jeg 30 min senere kom kjørende opp gata og rundt hjørnet hvor de skulle være, viste det seg å være en russebuss, proppa med jenter :D

Det er nok den kuleste timen på overtid jeg har hatt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 min før jeg skulle dra fra jobb i dag ringte tlf. Var ei jente som hadde hatt bilen på verkstedet hos oss, og nå ville den ikke starte. Jeg jobber med salg, så sa fint at det dessverre ikke var så mye jeg fikk gjort, kunne kanskje ta med en startbooster å kjøre innom på vei hjem fra jobb for å se om det kunne hjelpe. Det ville de gjerne. Hun sa hele tiden bilen vår, så jeg så for meg ett traust par som sto å venta.

Da jeg 30 min senere kom kjørende opp gata og rundt hjørnet hvor de skulle være, viste det seg å være en russebuss, proppa med jenter :D

Det er nok den kuleste timen på overtid jeg har hatt :P

Hehe, så Jaugar verkstedene skrur på russebusser når de har ledig tid :) Trodde merkeverksteder til engelske merker hadde nok å gjøre jeg :mrgreen: (spøk til de av dere som ikke hadde skjønt det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 min før jeg skulle dra fra jobb i dag ringte tlf. Var ei jente som hadde hatt bilen på verkstedet hos oss, og nå ville den ikke starte. Jeg jobber med salg, så sa fint at det dessverre ikke var så mye jeg fikk gjort, kunne kanskje ta med en startbooster å kjøre innom på vei hjem fra jobb for å se om det kunne hjelpe. Det ville de gjerne. Hun sa hele tiden bilen vår, så jeg så for meg ett traust par som sto å venta.

Da jeg 30 min senere kom kjørende opp gata og rundt hjørnet hvor de skulle være, viste det seg å være en russebuss, proppa med jenter :D

Det er nok den kuleste timen på overtid jeg har hatt :P

Hehe, så Jaugar verkstedene skrur på russebusser når de har ledig tid :) Trodde merkeverksteder til engelske merker hadde nok å gjøre jeg :mrgreen: (spøk til de av dere som ikke hadde skjønt det)

Bussen hadde sikkert en gammel Leyland diesel :D

Var så heldig å få en tur med en gammel London buss i forbindelse med et VM som jeg deltok i, disse er selvfølgelig tatt ut av trafikk, men private utleiere kjøpte de opp og de ble leid inn på grunn av arrangementet. Gamle Leyland dieseler står å jager og nesten stopper på tomgang, ganske komisk at det er laget slik.. Ved girskifte la man inn giret på forhånd og når du ønsket å legge inn giret mekanisk trykket man på en knapp og girskifte ble gjort automatisk med trykkluft..

Dessverre brøyt bussen til Norge sammen midt under turen, så resten av omvisningen i byen gikk til fots..

Det var selvfølgelig girkassa som brøyt sammen :P Sikkert kompleks og sært konstruert.. Engelsk altså :P

317289_10150857443650341_1444166015_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du boosta bussen? Bilder av jaguaren din noen plass?

Fikk boosta bussen så til de grader skal jeg si deg :P

Fra vinterferien :) Akkurat denne bilen er da slolgt, men kjører en tilsvarende

sg7fia05qodp57j9h2he.jpeg

10u9uxmqv85bukxamp8e.jpeg

10 min før jeg skulle dra fra jobb i dag ringte tlf. Var ei jente som hadde hatt bilen på verkstedet hos oss, og nå ville den ikke starte. Jeg jobber med salg, så sa fint at det dessverre ikke var så mye jeg fikk gjort, kunne kanskje ta med en startbooster å kjøre innom på vei hjem fra jobb for å se om det kunne hjelpe. Det ville de gjerne. Hun sa hele tiden bilen vår, så jeg så for meg ett traust par som sto å venta.

Da jeg 30 min senere kom kjørende opp gata og rundt hjørnet hvor de skulle være, viste det seg å være en russebuss, proppa med jenter :D

Det er nok den kuleste timen på overtid jeg har hatt :P

Hehe, så Jaugar verkstedene skrur på russebusser når de har ledig tid :) Trodde merkeverksteder til engelske merker hadde nok å gjøre jeg :mrgreen: (spøk til de av dere som ikke hadde skjønt det)

Haha, de hadde nok vært på karosserien (som tar alt) for å fikse noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wolframalpha tar den, gidder ikke sjekke.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41004293

Helt i svime han karen eller? Go-fast jalla civic-panser, høyreratta, verdens styggeste interiør (ratt, håndbrekk osv) som må være henta fra en bil som har gått 250k+ og satt inn i denne som bare har gått 90k, stygge stoffstoler, feil motor, ikke gtr, ihjelskrudd.

Heller kjøpt ti sånne:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40996883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...