Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Seriøøst E92 er billige da?? http://mobile24.no/details.htm?id=17471 ... =〈=nor

Til samme pris som en E46 coupe jo..

Tja, den der var billig, men er egentlig på sin plass at de begynner å lande der. Ser de dyreste E46'ne ligger alt for høyt i pris nå, så bør komme en korreksjon snart. Er jo fremdeles noen som tror de kan få nesten 200k for en 11 år gammel E46 coupe/cab med 180k på telleren :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobba i bhg i 4 år ca, den ene med ca 30 unger på én avdeling, og det var 4 avdelinger. Dog, det var de største på den avdelinga med flest barn. Var vel bortimot 100 barn, og 18 +/- voksne. Det var forholdsvis lett å se etter ungene i denne barnehagen, men den er jo og ganske ny. Var ny når jeg begynte der. Vil tro de bygger dem så oversiktlige som overhodet mulig, for at det skal bli lettere for de ansatte å følge med på barna. Det er ikke en lett oppgave å holde kontroll på 4-6 unger på 4-5 år, samtidig, men det går om man ikke bare setter seg ned og sløver med barna. Mange ansatte tar utetiden på sommeren som en ferie har jeg merka. Og det er feil. Jeg lekte, sparka fotball, sykla og herja med de på sommerstid. Er så mye enklere å holde alle samla i én lek, enn å bare sitte på benken med frukt i hånda, og holde utkikk etter ungene, for så å "kjefte" om de gjør noe gærnt.

Var på "utplassering" via skolen i en annen barnehage som jeg merka stor forskjell fra hvor jeg jobba før. Der var dem mye mer aktive med ungene. De aktiviserte dem mer. Og hadde en opptelling every now and then, akkurat for å passe på at alle var der. Som en ekstra sikkerhet.

Det å finne en god barnehage er ikke alltid like lett heller. Så nå i avisa at en gutt i 20års alderen har blitt siktet for overgrep på barn i en barnehage hvor han jobba. Her i Skien. Det er ikke noe som en forelder liker å høre. Blir ekstra skeptisk nå som vi snart skal finne barnehage til lille terror her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, sitter med teoritentamen. Det er 1 1/2 år siden jeg tok teoriprøva, og mye har forandra seg. Jeg har hatt et gjennomsnitt på ca 37/45, men i går klarte jeg 44/45. Hatt 39 i dag som beste, ikke bra nok mener jeg selv. Skal ta den 4-5 ganger nå den neste timen. Skal inn og prøve på torsdag. Hadde det bare vært like lett som på moped, haha. Det som forvirrer mest er egentlig nye førerkortsregler, men jeg tror det sitter nå. Har sitti siden fredag og prøvd 30+/- ganger. Håper så satan det går riktig vei, jeg vil kjøre igjen!

Stryker jeg, blir jeg temmelig forbanna. To uker er ganske lenge å vente. Sist gang tok jeg hele dritten på 12 min med 5 feil. Det var akkurat innafor, klarer jeg den på 20 med 7 feil er jeg fornøyd denne gangen :P Off, gruer meg haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...