Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har heller ikkeno å gjøre...så jeg later som jeg gjør masse i fare for å få nye oppgaver fra sjefen her.... :lol:

Samme som jeg gjør hjemme når kjærringa begynner å mase om å rydde og vaske hjemme, da finner jeg en passe stor gjenstand som jeg går rundt med og later som om jeg rydder..

Her om dagen var jeg en snartur på pub'en, da sa jeg til bartenderen; -en halvliter, skyndt deg.. kona tror jeg er ute med søppla. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikkeno å gjøre...så jeg later som jeg gjør masse i fare for å få nye oppgaver fra sjefen her.... :lol:

Samme som jeg gjør hjemme når kjærringa begynner å mase om å rydde og vaske hjemme, da finner jeg en passe stor gjenstand som jeg går rundt med og later som om jeg rydder..

Her om dagen var jeg en snartur på pub'en, da sa jeg til bartenderen; -en halvliter, skyndt deg.. kona tror jeg er ute med søppla. 8)

hahahahahahaha må bare le av deg as :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikkeno å gjøre...så jeg later som jeg gjør masse i fare for å få nye oppgaver fra sjefen her.... :lol:

Samme som jeg gjør hjemme når kjærringa begynner å mase om å rydde og vaske hjemme, da finner jeg en passe stor gjenstand som jeg går rundt med og later som om jeg rydder..

Her om dagen var jeg en snartur på pub'en, da sa jeg til bartenderen; -en halvliter, skyndt deg.. kona tror jeg er ute med søppla. 8)

Fy faen fish! Ser deg for meg på lundetangen og frua i heimen å leiter etter deg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om andre sider enn parts & retards som tar benytter klarna som betaling? Skulle sårt hatt bremseskiver og klosser til bilen min, men alle sider krever jo betaling på stående fot... litt skranglete i kassen en uke eller sånn framover :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan funker det da? Har ikke sett at de hadde bud/auksjoner. Hehe

Hvis du går inn på brukte deler og finner den du vil ha, er det mulighet å "velge" prisen nede ved handlekurv/kjøpeknappen :) Da legger du inn ett bud på angitt sum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...