Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og skal bestille dekk. Går for Federal SS-595.

Felgene er 18x8,5 og 18x10. Tenker å gå for 235/40R18 og 265/35R18. Noen innspill før jeg kjøper?

Skal på en E39.

Skrevet

Haha er det så gale? Står liksom mellom Federal og Nankang, har lest endel anmeldelser på tyrereviews.co.uk om SS-595, folk er vel egentlig fornøyd med dem.

Skal ikke ha gateslicks nei :P Egentlig bare noe helt OK dekker. Vet ikke hvor lenge jeg beholder bilen såe..

Skrevet
Haha Nyter'n :D Eldar is king!

Jeg kunne ikke vært mer enig! Makan til hyggelig kar :D

Fikk gratisbilletter til showet hans og! Thank you, Lada! :lol:

Skrevet
Haha er det så gale? Står liksom mellom Federal og Nankang, har lest endel anmeldelser på tyrereviews.co.uk om SS-595, folk er vel egentlig fornøyd med dem.

Skal ikke ha gateslicks nei :P Egentlig bare noe helt OK dekker. Vet ikke hvor lenge jeg beholder bilen såe..

Jeg har hatt ss595 og de er rett og slett farlige på vått føre! Slipper alt for lett så kommer aldri til å kjøpe disse dekkene flere ganger.

Skrevet
Sitter her og skal bestille dekk. Går for Federal SS-595.

Felgene er 18x8,5 og 18x10. Tenker å gå for 235/40R18 og 265/35R18. Noen innspill før jeg kjøper?

Skal på en E39.

Kjørte med dette på E34'en og var storfornøyd. Eneste minuset er litt mye støy. Merket ikke dårlig grep på vått iallefall!

Bare hold deg langt unna EVO-utgaven av disse dekkene. De som ikke har V-mønster. UBRUKELIG.. :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...