Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Dirty: Damn! Fin bimmer du har! Den så strøken ut :D Har du noe tråd om den ? :)

Jo takk :)

http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=247056

Ikke helt min dag idag men,

Fått et problem med høyrebakdør, mulig en kjent feil på e9x?

kan låse bilen på sentrallåsen, men døra låser seg ikke opp igjen, Låser seg opp når jeg åpner døren fra innsiden

Noen tips?

Og fått en ulyd under panseret, høres ut som no reimhjul kanskje, Jaja godt man kan skru :P

Kjexx :mrgreen:

Sikringen er kjent problem på e9x. Skjedde på min gamle. Bytta sikring så fungerte det igjen. Men mulig jeg bommer om din feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Firmahytte, er her hele vinteren nesten :)

Så herlig, hadde jeg hatt tilgang på tilgang på det så hadde den nok ikke stått ubrukt :P

Jobben har to leiligheter der med basseng og greier mener jeg, men er så dårlig på å booke slikt.. Fått oss to leiligheter i spania åsså, får prøve det til høsten når møkkværet kommer/fortsetter

Vet henne du mener, har vært endel ganger der på fest og badet :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dirty: Damn! Fin bimmer du har! Den så strøken ut :D Har du noe tråd om den ? :)

Jo takk :)

http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=247056

Ikke helt min dag idag men,

Fått et problem med høyrebakdør, mulig en kjent feil på e9x?

kan låse bilen på sentrallåsen, men døra låser seg ikke opp igjen, Låser seg opp når jeg åpner døren fra innsiden

Noen tips?

Og fått en ulyd under panseret, høres ut som no reimhjul kanskje, Jaja godt man kan skru :P

Kjexx :mrgreen:

Sikringen er kjent problem på e9x. Skjedde på min gamle. Bytta sikring så fungerte det igjen. Men mulig jeg bommer om din feil!

hmm er jo verd å sjekke ut :) men litt snålt at bare den ene døra tok kvelden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, fikk mail av rent4ring nå om noe kampanjegreier. Stussa på to ting.. prisen inkluderte overnatting på lindner congress. Er ikke r4r litt innpå det der save the ring-greiene? Feil signal å bruke lindner-hotell da kanskje? Nr2: trackwalk fra 1900 til 2030. Altså, nå er eg i dårlig form, men rekner med det ikkje er så veldig mange andre som har vane for å runde av en dag med en liten halvmaraton? Frista ikke så jævlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er green stuff klosser verdt penga? :-k

Må ha nye bånd, klosser og skiver rundt om hele bilen. Ingen nød med skiver foran, men det er greit å bare ta hele greia når man er i gang. Blir ganske stiv pris på alle deler om man skal ha klosser til over tusenlappen bare - så er det verdt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt interresant å tenke på hva én bil kan koste fra ny til vrak.

Tenk 1,5 mill ny. Nestemann betaler 1mill, neste 750k, neste 600k, neste 500k, neste 350k, neste 300k, neste 200k, neste 170k, så 150k, 120k++

I dette eksempelet har bilen kostet 5.640 000, og da er det fortsatt noen salg igjen. Svimlende summer for én bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wææ, tok ut sikringen og satt den inn igjen, nå starter ikke bilen :o

den kjinner bare

Hvilken sikring tok du? Når det var problem på min bytta man bare ut den som styrte sentrallåsen mener jeg. Men er vel noen kloke hoder her som kan hjelpe deg...

Sjekka bare et par forskjellige tenkte ikke det var farlig, tok av batteriet og koblet det på igjen så funker døra igjen #-o

men motoren bare kjinner, blææ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...