Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte noen nye felger idag! 17" BMW style 32 til E24n :) Fikk de grisebillig da de trenger mye kjærlighet! Planen er å pulverlakkere de :)

Hva er det man vanligvis gjør? Sandblåser? Glassblåser? Hvor fin sand bruker man egentlig?

Noen som anbefaler en flink pulverlakkerer på Østlandet?

Slik blir de seendes ut på bilen :D

[ Bilde ]

Fyfan den der var fin

Sent from a galaxy far far away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte noen nye felger idag! 17" BMW style 32 til E24n :) Fikk de grisebillig da de trenger mye kjærlighet! Planen er å pulverlakkere de :)

Hva er det man vanligvis gjør? Sandblåser? Glassblåser? Hvor fin sand bruker man egentlig?

Noen som anbefaler en flink pulverlakkerer på Østlandet?

Slik blir de seendes ut på bilen :D

[ Bilde ]

Fyfan den der var fin

Sent from a galaxy far far away

Så har jeg fått tak i slik frontspoiler nå mest sansynlig og svart dekorstripe har jeg liggende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også skal jeg på verkstedet til en kamerat og pusse opp båten hans, så den blir fin til sommern ;)

altfor mye å gjøre på altfor kort tid fremover :shock:

Hva slags båt er det?

Ellers er jeg i samme tidsklemma som deg.. Alt for mange prosjekter, og alt skulle egentlig vært klart når sommeren kom. :roll: Hjelper absolutt ikke at fruen klarte å lure meg med på tur til Nice om en måneds tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=40643508

vurderer å kjøre avgårde å kike litt på denne i dag.. hvis den ser fin ut, hva anser dere som et anstendig bud å gi? 75000 + reg, er det litt vel lavt? :P

Så tregt som bruktbilmarkedet er i dag så hadde jeg startet enda lavere. :)

ville du anbefalt meg å prøvd meg på å tilby 65k + reg dersom jeg betaler bilen kontant der og da og tar den med meg på dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=40643508

vurderer å kjøre avgårde å kike litt på denne i dag.. hvis den ser fin ut, hva anser dere som et anstendig bud å gi? 75000 + reg, er det litt vel lavt? :P

Så tregt som bruktbilmarkedet er i dag så hadde jeg startet enda lavere. :)

ville du anbefalt meg å prøvd meg på å tilby 65k + reg dersom jeg betaler bilen kontant der og da og tar den med meg på dagen?

Det er vanskelig å si. Det spørs hvor lenge bilen har ligget ute og om han er interessert i å bli kvitt den. Han skriver jo også at seriøse bud vurderes.

Det kan hende 65k er litt lavt, men jeg hadde kjørt hardt på 70k eks. omreg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner, får prøve å friste selger med 65-70k når jeg har han under fire øyne, er litt lettere å presse prisen da.

Selger av denne bilen sa til meg at han kunne slippe den for 70.000,- om jeg tok flyet og henta den iløpet av helga.. :) Droppa det da det blir andre planer fremover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner, får prøve å friste selger med 65-70k når jeg har han under fire øyne, er litt lettere å presse prisen da.

Helt klart lettere da ja. ;) Lykke til!

takktakk!

skjønner, får prøve å friste selger med 65-70k når jeg har han under fire øyne, er litt lettere å presse prisen da.

Selger av denne bilen sa til meg at han kunne slippe den for 70.000,- om jeg tok flyet og henta den iløpet av helga.. :) Droppa det da det blir andre planer fremover

hmm.. kanskje jeg bare skal ta en råsjans å prøve meg på 65k da.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...