Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Verken jeg, wicky124 eller herman00 (stavet jeg det riktig?) har noe til overs for de rasshølene der, det kan jeg skrive under på!

Helt utrolig er helt korrekt. Siste turen min til Pakistan varte i ca. 100 dager. Den klareste konklusjonen min etter den turen var at Norge og andre vestlige land bør sende sytepaver og terrorsympatisører minst 3 mnd. i hjemlanda dems, og se om de endrer mening.

De bor i det som sannsynligvis er verdens mest avslappa og koselige land og prøver å lage kvalme for oss som faktisk prøver å leve fredelig... Hater det intenst!

:applause::applause::applause::applause::applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet hva denne feilkoden betyr på en 2005 e90 320

[ Bilde ]

lavt dekktrykk?

Om du har akk byttet fra vinter til sommer, så kan du gjerne få denne meldingen. Jeg bruker og stoppe og sjekke om jeg har flate dekk, om ikke så starter jeg bilen, kjører litt, stopper helt, og så sletter feilkoden i iDrive. Fikk den selv på fredag da jeg la om til sommerdekk..:) Er pga at rulleomkretsen kanskje blir litt annerledes tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verken jeg, wicky124 eller herman00 (stavet jeg det riktig?) har noe til overs for de rasshølene der, det kan jeg skrive under på!

Helt utrolig er helt korrekt. Siste turen min til Pakistan varte i ca. 100 dager. Den klareste konklusjonen min etter den turen var at Norge og andre vestlige land bør sende sytepaver og terrorsympatisører minst 3 mnd. i hjemlanda dems, og se om de endrer mening.

De bor i det som sannsynligvis er verdens mest avslappa og koselige land og prøver å lage kvalme for oss som faktisk prøver å leve fredelig... Hater det intenst!

:applause::applause::applause::applause::applause:

Slår aldri feil, Muslim Mafiaen på bimmers slår til med en gang det er noe om religion i i media.

vet jo at dere ikke ikke har noe til overs for de folka der, men det betyr jo ikke at de ikke fins.

Det jeg reagerer på er hvordan de holder på her i Norge, uten at noen griper inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som er over snittet god på selvangivelse?

Skal fylle ut reisefradrag for dama, der det er kjøring/utlegg av tunnelkort osv.

Ta gjerne kontakt på PM :)

Jeg har en del km jeg har kjørt, må jeg fylle det inn i selvangivelsen eller er det opp til så og så mangen km? :P

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sittet og regnet litt på dette nå. Dama jobbet halve året i fjor, og siden hun ikke hadde full stilling, så hadde hun 72 dager med pendling, á 12km pr vei = 24km pr dag. Totalt bruk på tunnelkort pluss 1,50kr pr kjørte km, så kom hun totalt på i overkant av 10.000kr. Siden egenandelen er 13.950,-, så er det ikke vits for henne og føre opp.

Sitat skatteetaten.no

I praksis vil det si at om du reiser fem dager i uken tur-retur hjem og fast arbeidssted, og den daglige avstanden overstiger 40 km (tur-retur), kan du ha krav på reisefradrag. Ved kortere reiseavstand, kan du også ha krav på fradrag hvis du

-har hatt flere reiser i året enn 230 (tur-retur) eller

-har krav på fradrag for besøksreiser ved opphold utenfor hjemmet (pendleropphold), se post 3.2.9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slår aldri feil, Muslim Mafiaen på bimmers slår til med en gang det er noe om religion i i media.

vet jo at dere ikke ikke har noe til overs for de folka der, men det betyr jo ikke at de ikke fins.

Det jeg reagerer på er hvordan de holder på her i Norge, uten at noen griper inn.

Det er ikke noe unikt for Norge, alle land har ekstremister, og hva skal man egentlig gjøre? Kaste dem ut er helt greit for meg, men du vet jo hvordan byråkratiet funker.. Eller ikke funker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De innvandrerne som truer rikets sikkerhet og landets innbyggere bør etter normalt system gå på huet og ræva ut, tenker da på Krekar eller Bhatti og alle venne hans. Resten som er skikkelige innvandrer som betaler skatt og oppfører seg etter Norske regler er hjertelig velkommen til å bli, synd noen få råttene egg ødelegger for alle andre som er ok folk :(

Ekstremister finnes i alle størrelser og fasonger men det har lett for å bli slik at de som er flinkest til å rope høyes ofte er dem som blir lagt mer merke til :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...