Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Herregud så kjedelig det er å sitte sykemeldt med muskelbetennelse i skulder... Proppet full i Voltaren og PinexForte, så har jo feber og frysing omhverandre hele tiden, som nå har resultert i en mild influensa i tillegg :(

Baaahhhh..

pinex forte <3 haha :P

Farlige greier.. :P Sover godt av de da.. :lol:

Herregud så kjedelig det er å sitte sykemeldt med muskelbetennelse i skulder... Proppet full i Voltaren og PinexForte, så har jo feber og frysing omhverandre hele tiden, som nå har resultert i en mild influensa i tillegg :(

Baaahhhh..

Jeg er sykmeldt ut mai, det blir jo ikke kjedelig i det hele tatt..

Huff misunner deg ikke i det hele tatt! Går på veggen etter 2-3 dager jeg.

Det verste er at jeg nå har fått bihulebetennelse også ser det ut som.. :roll:

Dødsfett, ser ut som en zombie for jeg er så opphovnet rundt øynene..

EDIT: Fant ut at Prof. Brian Cox har kommet med ny serie! Det redder denne dagen iallefall.. ;)

Stor takk til Noekult som anbefalte første serien hans.. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT: Fant ut at Prof. Brian Cox har kommet med ny serie! Det redder denne dagen iallefall.. ;)

Stor takk til Noekult som anbefalte første serien hans.. :cool:

Nei, tusen takk til deg som minnet på om ny serie :D Det visste jeg ikke og har satt alle fem episodene på nedlastning! Det er god mat for hjernen! :)

[ Bilde ]

civicen jeg hadde på langtur i fjor.. kjempeartig bil.. med sine 90 hk, var den ganske sprek.. så med den 1,6 motoren din, må det gå ganske så bra :D

Var noen som veide en lik CRX som min i USA, med full tank. Vekta kom på 880 kg... Antar at jeg har 140 hk pga. full eksos + luftfilter, og det går bra nok til at ting er interessant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første garasjeanlegget i Gullkroken kjenner jeg litt til. Det ligger veldig rolig til i en blindvei. Trolig kan du temmelig uforstyrret evt. mekke litt på bilen foran garasjen. Du bruker kun 7-8 minutter til enten linje 2 og 5 på T-banen (Smestad) eller bytrikkens linje 13 (Hoff)... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første garasjeanlegget i Gullkroken kjenner jeg litt til. Det ligger veldig rolig til i en blindvei. Trolig kan du temmelig uforstyrret evt. mekke litt på bilen foran garasjen. Du bruker kun 7-8 minutter til enten linje 2 og 5 på T-banen (Smestad) eller bytrikkens linje 13 (Hoff)... :)

Kult :) Ca. 15 min. fra her jeg bor...

Valget mellom umiddelbar nærhet og ingen mekkeplass, vs. lang vei og plass til evt. verktøy og kanskje t.o.m. mekkeplass foran garasjen på en fin dag også... Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...