Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mer...

Det her er topp 10 sykeste jeg har hørt... Herregud for en lyd i disse Murcielagoene, helt hinsides ALT jeg har sett og hørt av touringbiler!

Skrevet
Mer...

Det her er topp 10 sykeste jeg har hørt... Herregud for en lyd i disse Murcielagoene, helt hinsides ALT jeg har sett og hørt av touringbiler!

minner meg så sykt om formel 1

Skrevet
Mer...

Synes en gammel M30 også gjør susen! :)

Skrevet
Mer...

Synes en gammel M30 også gjør susen! :)

8)
Skrevet

Neste uke er det BMW uke hos Turbo-Service AS på Høvik utenfor Oslo. I den anledning gir de opp til 25% på BMW turboer (eller er det turboer til BMW?). Jeg har ingen forbindelser til firmaet (fikk info fra en venn), men jeg tenkte at det kanskje er noen her inne som kan bruke tilbudet... :)

http://www.turbo.no/

Skrevet

Trodde jeg skulle ta bunnpanna på Hiacen i dag, men nok en gang viser den seg som _udødelig_! Skrapa over noen vannvittig store steiner, det smalt noe JÆVLIG.

Skrevet
Når man har for mye penger...så ber man mercedes om å lage en 1600hk bio-fuel motor...og kler bilen i gull....hvitt gull...

[ Bilde ]

Du får tute om du ser meg i Lillestrøm om dagen, Wicky! :wink:

Skrevet

aner ikke HVA du putrer rundt i...så du får helle slå på tråden så tar vi en god gammeldags kebab og baksnakker andre hvite mennesker i merca mi :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...