Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det er jo du som skriver mest i tulletråden da viktig per..

Nei... jeg er faktisk ikke så aktiv i tulletråden og jeg forstår heller ikke hva du mener. Les mitt siste innlegg én gang til (det gjelder deg også Xavi0n)... :)

Mitt poeng er at tulletråden understreker at bimmers idag først og fremst er et communityforum og dette bør man etter min mening på godt og vondt ha som utgangspunkt når man evt. skal vurdere hvordan forumet skal utvikle seg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt poeng er at tulletråden understreker at bimmers idag først og fremst er et communityforum og dette bør man etter min mening på godt og vondt ha som utgangspunkt når man evt. skal vurdere hvordan forumet skal utvikle seg videre.

Det har du nå sagt minst 5 ganger og jeg blir ikke veldig mye mer enig av den grunn.

JA, det er et communityforum i den grad et det er like mye showoff, treff, prosjekter og samtale rundt BMW hær ( blandt annet hær tulletråden spiller inn)

NEI, man skal ikke ta vare på det på godt og vondt. Men nå har det seg slik at brorparten av brukermassen er fornøyd meg hvordan foumet er nå og da bør man ta vare på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI, man skal ikke ta vare på det på godt og vondt. Men nå har det seg slik at brorparten av brukermassen er fornøyd meg hvordan foumet er nå og da bør man ta vare på det.

Hvordan vet du egentlig alt dette? Er du helt sikker på at det ikke er plass til endringer som evt. kan gjøre forumet bedre? Du kan ta det helt rolig... jeg er hverken eier eller leder av forumet, men jeg har selvfølgelig etter snart 10 år her inne noen meninger om hva som vil gjøre forumet bedre... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI, man skal ikke ta vare på det på godt og vondt. Men nå har det seg slik at brorparten av brukermassen er fornøyd meg hvordan foumet er nå og da bør man ta vare på det.

Hvordan vet du egentlig alt dette? Er du helt sikker på at det ikke er plass til endringer som evt. kan gjøre forumet bedre? Du kan ta det helt rolig... jeg er hverken eier eller leder av forumet, men jeg har selvfølgelig etter snart 10 år her inne noen meninger om hva som vil gjøre forumet bedre... :)

Jeg er helt rolig, og glad for at du ikke er leder av forumet, for å betale for å diskutere bmw med folk på datan er ikke akkurat noe jeg gidder og betale for.

Hvorfdn jeg vet at brorparten er fornøyd? Hadde ikke folk vært fornøyd med forumet hadde de ikke vært hær, enkelt og greit, da hadde folk funnet andre plasser og diskutere bmw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det er fint vær idag fordi jeg har mercedes...eller fordi jeg ikke har bmw...

Jeg er forvirra....

Godt vær hær også, tror det er fordi noen prøver å lure oss i nord til å skifte til sommerdekk så det kan komme 10cm snø 17mai å da er alle fucked.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt rolig, og glad for at du ikke er leder av forumet, for å betale for å diskutere bmw med folk på datan er ikke akkurat noe jeg gidder og betale for.

Hvorfdn jeg vet at brorparten er fornøyd? Hadde ikke folk vært fornøyd med forumet hadde de ikke vært hær, enkelt og greit, da hadde folk funnet andre plasser og diskutere bmw.

Jeg er helt enig med deg. Slik forumet er idag kan man etter min mening ikke ta betalt for et medlemskap, men forumet kan selvfølgelig gjøres mye bedre og da stiller saken seg helt annerledes. Husk også at selve domenet kan inneholde mye mer enn et forum... :)

En annen ting som man bør tenke på er at bimmers i likhet med all annen underholdning kjemper om brukernes oppmerksomhet. Ergo bør man hele tiden forsøke å fornye seg slik at det kommer nye brukere til... og de bør ikke være for homogene mhp. tilgangen til interessen for BMW (eller f.eks kun tonen i tulletråden som vi dessverre har opplevd noen ganger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingen vits i å forandre på noe som allerede fungerer bra.

"if it aint broke don't fix it"

Men er enig at det kunne kanskje vært innført en "premium" bruker; større innboks, kanskje noen rabattavtaler, en liten del på forumet for bare "premium" medlemmer og litt sånt.^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...