Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvorfor folk (fredrikene) klager på forumet. Det fungerer som det skal, det konkurrerer ikke mot the walking dead på tv, ei heller mannegruppa ottar!

Tulletråden er den sosiale delen, der medlemmer "blir kjent" og har en løs dialog om alt og ingenting. At det ikke er lov med chatting er helt ok, det kan man bruke pm/sms til! Den andre biten er den bmw-relaterte siden av bimmers.no. Alle kan noe om noe, og alle kan lære av andre. Jeg selv har opplevd å få masse nyttig info om ting jeg ikke trenger å vite engang. Men jeg lar være å svare på f.eks "hvordan bytter jeg hjul på min e30"... der er det nok mange andre som har større kunnskap til å besvare...

Å innføre medlemsavgift på forumet er greit, trollene og fredrikene vil alltid bli her uavhengig av summen.

La oss heller nyte forumet slik det er, uten å synse på hva Gunnar ønsker/ikke ønsker for forumets fremtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klager ikke på slik forumet er, jeg ønsker bare en betalingsordning for å holde de værste tullingene unna.

Tulletråden synes jeg er helt grei, ett hvert forum med en viss størrelse bør ha en Off topic tråd for at medlemmene kan spørre om litt mer en bare bil. Det er også greit med tull og tøys i tulletråden, men til en hvis grad selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange her som vasker bil uten høytrykksspyler? :-P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Jeg gjorde det før(kun fordi det var styr å dra den fram for å vaske bilen) i garasjen står høytrykkspylern klar til dyst hele tiden.

Det blir vel så bra uten høytrykkspylern :) Vasker idag bil ved å kjøre med ca. 60 grader varmtvann og høytrykk. Så tar jeg resten av vaska uten høytrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig flyttet for seg selv! Kom inn på fredagskvelden.

Storkoser oss. Lille familien:)

Sent from my Ifaun using Tapatalk

Gratulerer :)

Deilig å være på plass i nytt hus tenker jeg :D

Nydelig:D

Sent from my Ifaun using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk (fredrikene) klager på forumet. Det fungerer som det skal, det konkurrerer ikke mot the walking dead på tv, ei heller mannegruppa ottar!

Tulletråden er den sosiale delen, der medlemmer "blir kjent" og har en løs dialog om alt og ingenting. At det ikke er lov med chatting er helt ok, det kan man bruke pm/sms til! Den andre biten er den bmw-relaterte siden av bimmers.no. Alle kan noe om noe, og alle kan lære av andre. Jeg selv har opplevd å få masse nyttig info om ting jeg ikke trenger å vite engang. Men jeg lar være å svare på f.eks "hvordan bytter jeg hjul på min e30"... der er det nok mange andre som har større kunnskap til å besvare...

For det første klager jeg ikke over forumet, for det andre har jeg intet imot tulletråden såfremt reglene følges og for det tredje konkurrerer bimmers absolutt mot all annen underholdning. Både forumet og tulletråden kan imidlertid bli bedre og dette er også mitt poeng. Jeg har noen ideer til hvordan dette kan skje og i den sammenhengen bør man ta hensyn til nettopp det faktum at tulletråden viser at forumet først og fremst er et communityforum. Vanskeligere er dette ikke... get it?... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange her som vasker bil uten høytrykksspyler? :-P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Jeg gjorde det før(kun fordi det var styr å dra den fram for å vaske bilen) i garasjen står høytrykkspylern klar til dyst hele tiden.

Det blir vel så bra uten høytrykkspylern :) Vasker idag bil ved å kjøre med ca. 60 grader varmtvann og høytrykk. Så tar jeg resten av vaska uten høytrykk.

Har tilgang til vannslange av di jeg bor hos, så lurte på teste å vaske den uten høytrykk. Får teste år jeg kommer hjem fra jobb igjen :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...