Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Okei, da kommer det beryktede biltipset, noen tips ?

Stasjonsvogn, okei motor, kan godt være diesel. Samt autolat..

50-80k ?

får deg en fin e46/e39 til den prisen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å si det, men kan godt være andre merke :P

Broren min har 320 e46 2001 Mod, vært en del tull med den dessverre.

:)

Tull er det med alle bilmerker og modeller.

Ville selv gått for e39 525d :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smelt damen på tjukka @hay? :mrgreen:

Kjeft! Ikke så e vet, Hehe nei det e av den grunn at bmw'n funka bare ikke lenger til brukis. Høres kanskje dumt ut, men den vinteren vi hadde i år har vært heilt jævlig. Så nå etter i sommer så må sette den vekk, å få meg en annen bil. Har ikke så veldig lyst til å selge den heller. Har masse planer for bilen, å e har ikke lån på den eller noe så kan like godt sette den i garasja siden e har fått meg garasje :D skjønna du ?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg nå skal legge om til sommerhjul, skal jeg pøse på med 375nm. KUN fordi det er mulig, og ongen kan stoppe meg. Det skal jeg også gjøre på HVER bil vi leverer på jobben. Det skal bli så morro. Tenk åå alle de gøade kundene som vet at nå sitter hjula demmes skikkelig godt til, med 245nm over hva de skal ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg nå skal legge om til sommerhjul, skal jeg pøse på med 375nm. KUN fordi det er mulig, og ongen kan stoppe meg. Det skal jeg også gjøre på HVER bil vi leverer på jobben. Det skal bli så morro. Tenk åå alle de gøade kundene som vet at nå sitter hjula demmes skikkelig godt til, med 245nm over hva de skal ha!

huff...du er helt klikka person du! Eller som dem sier i oslo "olløøø du klikk pisjooon bruur!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...