Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde Yamaha Dragstar 125 jeg :P Gikk litt saktere enn shadow'en, men var gøy det og :D Masse komfort i slike sykler!

4takt? Så kjedelig, selv hadde jeg en Aprilia Af1 Futura - forgjengeren til RS. Fantastisk sak uten noen form for elektronisk sperre. Hadde en periode en Husqvarna og, det var gøy!

Før jeg avslutta med evighetsmaskinen Suzuki GP100, som jeg angrer på at jeg solgte enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Yamaha Dragstar 125 jeg :P Gikk litt saktere enn shadow'en, men var gøy det og :D Masse komfort i slike sykler!

4takt? Så kjedelig, selv hadde jeg en Aprilia Af1 Futura - forgjengeren til RS. Fantastisk sak uten noen form for elektronisk sperre. Hadde en periode en Husqvarna og, det var gøy!

Før jeg avslutta med evighetsmaskinen Suzuki GP100, som jeg angrer på at jeg solgte enda.

Kjørte også en aprilia RS 125, rotax 122'n! med GP150-kit og flere godsaker rundt ble det en ganske så vass lettsykkel :) Shadowen ble stua vekk, rett og slett glemt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!

Satan kor inderlig eg hate canal digital. Ekje NOE eg e fornøyd med, eg kunne spist plastikk og elektronikk-komponenter og drete ut ein bedre pvr-dekoder enn den jævla skiten eg har no.

Gikk over på 3G nå. Men første gangen det har gått ned her så kan ikke dele din erfaring ;)

Men hvorfor skal alle feil skje når man trenger det som mest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aprilia rs125 jeg og det tok mye på aks og topphastighet og digga turtallskicket den hadde .

Så hadde jeg Honda cbr 125 gikk dårlig og var tynn og spinkel , littsynd egentlig for utseende var ganske kult.

Men prøvde også en Shadow ålreite cruisere , men ikke noe fartsmaskiner akkurat .

Hadde aprillia rs 125 med elektrisk reedventil, fulleffekt, polini 160cc trimcylinder og større gasser.

Syns den gikk greit. :) men var ikke e6 materiale..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Yamaha Dragstar 125 jeg :P Gikk litt saktere enn shadow'en, men var gøy det og :D Masse komfort i slike sykler!

4takt? Så kjedelig, selv hadde jeg en Aprilia Af1 Futura - forgjengeren til RS. Fantastisk sak uten noen form for elektronisk sperre. Hadde en periode en Husqvarna og, det var gøy!

Før jeg avslutta med evighetsmaskinen Suzuki GP100, som jeg angrer på at jeg solgte enda.

Kjørte også en aprilia RS 125, rotax 122'n! med GP150-kit og flere godsaker rundt ble det en ganske så vass lettsykkel :) Shadowen ble stua vekk, rett og slett glemt!

Futuran hadde forgjengeren, rotax 123. Turtallsvillig som et svarte helvete.

Gjorde det enkelt jeg, fikk tak i en Futura banesykkel og dytta alt over på den ramma som hadde hvite skilt 8)

Må si jeg begynner og mimre tilbake på min karriere på "mopedportalen", ah, tider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...