Dal-z Skrevet Mai 9, 2013 Skrevet Mai 9, 2013 perfekt å avslutte frituren med sommervær, grilling, gode venner og en sekser med pils! 4 uker offshore fra i morra av ute med båt? som hva? yessir, er matros på ankerhåndteringa
Haukefer Skrevet Mai 9, 2013 Skrevet Mai 9, 2013 perfekt å avslutte frituren med sommervær, grilling, gode venner og en sekser med pils! 4 uker offshore fra i morra av ute med båt? som hva? yessir, er matros på ankerhåndteringa Hvilken båt? Var utplassert på Skandi Vega for ett par år siden Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
FredrikE24 Skrevet Mai 9, 2013 Skrevet Mai 9, 2013 Blir furt på GS bildeler av samtlige bestillinger gjort underveis i mitt kundeforhold med dem siden 2009. Av alle bestillinger som har blitt gjort har 2 eller 3 bestillinger gått i boks uten feil/mangler. Venter på noen simple skruer til bilen, bestilte samtidig senterringer til E39 felger. Fikk da en pakke igår uten skruer, men med senterringer når begge ting lå på lager
Jordfræsar Skrevet Mai 9, 2013 Skrevet Mai 9, 2013 I morgen er det service, montering av performance eksos og performance sideskjørt Får håpe det ser bedre ut!
wicky124 Skrevet Mai 9, 2013 Skrevet Mai 9, 2013 Passa deg wicky. Plutselig våkner du opp med sår rumpe etter nattas fest sier vel litt mer om deg enn meg?
kvammis Skrevet Mai 9, 2013 Skrevet Mai 9, 2013 Passa deg wicky. Plutselig våkner du opp med sår rumpe etter nattas fest sier vel litt mer om deg enn meg? Bare den som tar imot som er homo..
Mattae Skrevet Mai 9, 2013 Skrevet Mai 9, 2013 noen som vet hvorfor ess kompressor kitta på schmiedmann er så ekstremt dyre? koster jo mye mindre fra ess sin hjemmeside.
Fredrik 90 Skrevet Mai 9, 2013 Skrevet Mai 9, 2013 Har vært på veteranbiltreff og båtmesse i dag så jeg føler jeg har fått rukket litt, har blitt bra fristet i dag ja
FredrikE24 Skrevet Mai 9, 2013 Skrevet Mai 9, 2013 Jeg synes det er så festlig å se disse motorsyklistene med 600-sykler, fancy lærdress og greier med klosser på knæra som tydelig er slipt på smergelskiva hjemme En ting jeg også har lurt litt på om dagen. Jeg ser omtrent bare BMW sykler i hverdagene, er det bare BMW eiere som bruker syklene sine til daglig gjøremål?
noekult Skrevet Mai 9, 2013 Skrevet Mai 9, 2013 Bare lurer på en ting. Jeg liker EBM (musikkgenre). Liker andre dette også eller? Mye synth, minner om hardere og mer moderne mørk 80-talls...
Xavi0n Skrevet Mai 9, 2013 Skrevet Mai 9, 2013 Passa deg wicky. Plutselig våkner du opp med sår rumpe etter nattas fest sier vel litt mer om deg enn meg? Bare den som tar imot som er homo.. Er ikke home før du har tatt i mot bakfra...
mossing91 Skrevet Mai 9, 2013 Skrevet Mai 9, 2013 Noen som aner om Z4 E89 coupe panser passer på en E85 Z4?
Anbefalte innlegg