Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

noen som vet hvorfor ess kompressor kitta på schmiedmann er så ekstremt dyre? :P koster jo mye mindre fra ess sin hjemmeside.

Fordi prisene på ESS sin side er uten moms og diverse tillegg.. ;) Vis du ser så koster TS1kitet til 330 E46 30k. Når jeg spurte om pris fikk jeg 44 mener jeg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet hvorfor ess kompressor kitta på schmiedmann er så ekstremt dyre? :P koster jo mye mindre fra ess sin hjemmeside.

Ess sin hjemmeside er vel +mva, og at schmiedmann er dyrere er vel ikke så rart? Inkludert mva, og de må jo prøve å tjene litt de også.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet hvorfor ess kompressor kitta på schmiedmann er så ekstremt dyre? :P koster jo mye mindre fra ess sin hjemmeside.

Fordi prisene på ESS sin side er uten moms og diverse tillegg.. ;) Vis du ser så koster TS1kitet til 330 E46 30k. Når jeg spurte om pris fikk jeg 44 mener jeg.. ;)

aah alltid trudd det var med moms :P kjipt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet hvorfor ess kompressor kitta på schmiedmann er så ekstremt dyre? :P koster jo mye mindre fra ess sin hjemmeside.

Fordi prisene på ESS sin side er uten moms og diverse tillegg.. ;) Vis du ser så koster TS1kitet til 330 E46 30k. Når jeg spurte om pris fikk jeg 44 mener jeg.. ;)

aah alltid trudd det var med moms :P kjipt

Alt er med i prisen på M60 kompressor-kitt som står på sida til Ess, alt utenom frakt.

Schmiedmann har vel dyrare pris fordi at dei monterer for deg? Og har vel kanskje meir garanti ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Streetracing er ikke som det var...

Streetracing er bare moro når "motstanderen" ikke er klar over det. Aller helst skal motstanderen bremse ned å for å svinge av, da vinner nemlig jeg! Neida, jo litt.

Uansett, kom på i samme settingen. Når jeg jogger, sykler etc. og ser noen foran meg som gjør det samme så får jeg på instinkt at jeg skal nå de igjen og dra forbi. Jeg kom på longboard bak en toppsyklist. Han trødde vanlig pluss, og det går fort nok det, mens jeg pushet som bare pokker for å nå igjen og dra forbi. Jeg klarte det, men idet jeg (uten å tenke meg om) ropte "yes, i vant", så trødde syklisten på å suste forbi meg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte forbi en gammel polsk caravelle i en oppoverbakke i 60sone en gang med mopeden. Greit nok at jeg brukte 1 minutt ved siden av bilen og 300meter. biler bak begynte og fløyte, men forbikjøring er forbikjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er med i prisen på M60 kompressor-kitt som står på sida til Ess, alt utenom frakt.

Schmiedmann har vel dyrare pris fordi at dei monterer for deg? Og har vel kanskje meir garanti ?

mulig det, men står ikke nevnt i teksten iaf :P

måå ha sprekere bil i løpet av sommeren værtfall.. frister mest å handle en e39/e46 manuel sekser og slenge på presse eller turbo, eller handle en billig norsk e39 og hente en tysk e39 m5. siste er helt klart tøffest, men noe mer omfattende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forsåvidt ja, men er ikke det jeg er mest beskymra for :P er verre ved ei ulykke med personskader. eu kontroll får jeg alltids igjennom. kjenner folk som ordner slikt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

$T2eC16Z,!ygE9s7HJ-utBQUiY5V34w~~60_12.JPG

Eller hva med et klistremerke man kobler på 12volt som går i takt med musikken?

http://www.ebay.com/itm/700mm-160mm-Sound-Music-Activated-Sensor-Car-Sticker-Light-Lamp-Equalizer-/160910799951?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item257707f44f&vxp=mtr

ip92_1.jpg

ip92_6.jpg

125,- inkludert frakt. Haha. Hadde vært morsomt å se en slik i bakruten på X5en til Nautiluz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...