Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Disse felgene har virkelig vokst på meg!

felgzor.jpg

Bare litt spent på hvordan de kommer til å holde seg, ettersom de er hvite. Men det er vel lett å lakke opp igjen hvite hvis det går i dass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette da?

Sjefen på jobb har kommet over en bil under presenning på en låve hos noen kjenninger av familien for ikke så lenge siden, han løfta litt og konstanterte at det er en BMW, den er gammel og har stått der etpar tiår, den er "litt stor" og det er coupetak på den.

Så mye vet han til nå, og siden han vet at jeg er BMW-mann har han forhørt seg litt og tror at jeg kanskje kan få den gratis.. :)

Men wtf kan det være? En gratis 3.0 CSI feks hadde jo ikke vært å forakte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette da?

Sjefen på jobb har kommet over en bil under presenning på en låve hos noen kjenninger av familien for ikke så lenge siden, han løfta litt og konstanterte at det er en BMW, den er gammel og har stått der etpar tiår, den er "litt stor" og det er coupetak på den.

Så mye vet han til nå, og siden han vet at jeg er BMW-mann har han forhørt seg litt og tror at jeg kanskje kan få den gratis.. :)

Men wtf kan det være? En gratis 3.0 CSI feks hadde jo ikke vært å forakte..

Kjør på!! :D Tenk om det er en bil du kan redde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

Sendteden på mms til kona igår...fikk ikkeno respons :(

Prøv denne da...

Grill sesongen er her!!

Rutinemessig:

1) Kvinnen kjøper maten

2) Kvinnen lager salat, forbereder grønnsaker og lager dessert

3) Kvinnenforbereder kjøttet, marinerer mv, plasserer det på fat sammen med de nødvendige kjøkkenredskaper og sauser, og tar det med ut til mannen, som er plassert ved siden av grillen – med en øl i hånden.

4) Kvinnen forblir fortsatt utenfor den obligatoriske tre meter sone, hvor en overflod av testosteron og andre mannlige aktiviteter kan finne sted uten innblanding fra kvinnen.

Her kommer en viktig del:

5) Mannen plasserer kjøttet på grillen

Mere rutine:

6) Kvinnen går inn for å organisere tallerkener og bestikk

7) Kvinnen kommer ut for å fortellemannen, at kjøttet ser lekkert ut. Han takker henne og spør om hun vil hente en øl mens han vender kjøttet

Viktig igjen

8 ) Mannen tar kjøttet av grillen og gir det til kvinnen

Mere viktig

9) Kvinnen forbereder tallerkener, salat, brød, tilbehør, servietter og sauser, og sørger for at det hele kommer på bordet

10) Etter spising sørger kvinnen for å rydde bordet og vasker opp.

Og viktigst av alt:

11) Alle roser mannen og takker ham for hans matlaging innsats

12) Mannen spør kvinnen om hun nøt hennes friaften. Når han ser hennes irriterte reaksjon, konkluderer han at det bare er umulig å glede enkelte kvinner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet om noe vidundermiddel som får bil til å se blank ut jævla lett? :P trenger vare 1 dag :P

har noe meguiars quick detailer stående fra sånn clay kit. er det brukende? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...