Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Uten være motkritiker(? vet ikke hva det heter), kan jeg få noen kilder til dette? Vil tro at VW-gruppen er større enn BMW, uten at jeg har noen fasit eller noe å henvise til :) !

Om jeg er på bærtur, rett meg. Om ikke så sier denne tabellen noe helt annet enn det du påstår:

http://en.wikipedia.org/wiki/Automotive ... nufacturer

Jepp her er du på bærtur :wink: VW er ikke en premium leverandør, totalt sett når det kommer til hvilken bilprodusent som er størst så er ikke BMW en gang i nærheten av Vokswagen, GM eller Toyota som er gigantene :)

BMW er den av premium merkene som selger flest biler, dette skrev jeg i innlegget mitt over, greit å lese innlegga godt før du skal begynne å diskutere :wink: Har "tatt" deg på dette flere ganger før :mrgreen:

http://e24.no/bil/tyske-premiummerker-s ... r/20310211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du ut hva som var feil da?

Tror kanskje d er kammerene som dysene står i.. Var ned med kamera i dysehullene og merket at d kom vanndråper der. Så har vært opp med alle kammer, trykktestet manifold, og nå har jeg satt trykk på kjølevannsystemet for å se i morgen om d er noe forskjell. Var også vann i bunnpanna da jeg tok ut pluggene helt i nedre del, så om d er mye vann er i morgen så ryker bok toppene av. Om ikke, så satser jeg på å sette sammen igjen og prøvekjøre, så fremst at trykket på systemet har holdt seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merce er digg! Kjørte et helt flatpakka kjøkken baki min her i vinter. Hvitevarene og den lengste benkeplata måtte få ligge i hengern :P Var rett og slett morro å utnytte plassen maksimalt med å stable riktig. Hadde jeg tatt bort subben hadde jeg nok fått inn enda mer.

Skal sies at bilen ble så tung i rumpa at nivåregen ikke orka å heve bilen helt på riktig høyde, men tilnærmet :P Det suste greit i nivåregventilen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nå med meg ett helt kjøkken i E34en også, i skaphenger :mrgreen: BMW er nok ikke så praktisk når det kommer til plass, men så er nå dette biler som er bygget for å kjøres og ikke stappes fulle av varer :wink:

Ble imponert da vi fikk inn en 300 liters varmtvannsbereder i Poloen til dama, ikke så værst plass i disse små bilene når baksetene kan legges flatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg unngår å kjøre med henger, ikke fordi jeg er dårlig på det, men er mas.. :P

Koser meg i Merca jeg, ser det praktiske, gode og kjøre. Starter og går alltid uten tullefeil. Tror jammenmeg den kan kjøres også når jeg tenker meg om 8) Langt også det..

Hadde jeg ikke vært så oppmerksomhetssyk, så hadde jeg ikke hatt behov for BMWn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja sant....e34 er jo så mye bedre bil enn s211 jeg har...huff...jaja dumt jeg ikke kjøpte meg DET istedet for denne gamle merca...

E klassen sluker ALT. la ned setene bak og fikk helt flatt gulv baki og fikk da inn alt. For å kjøre alt på en runde måtte jeg nok ha med meg en Hiace...Bilen la seg nedpå bak, og hjulbuene gikk over hjulet..men åpnet døren, og den hevet seg og ble stabil...de ansatte på asko ble utrolig overrasket over at det gikk an.og en med ny f11 sa seg enig i at neste bil skulle bli mercedes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg unngår å kjøre med henger, ikke fordi jeg er dårlig på det, men er mas.. :P

Koser meg i Merca jeg, ser det praktiske, gode og kjøre. Starter og går alltid uten tullefeil. Tror jammenmeg den kan kjøres også når jeg tenker meg om 8) Langt også det..

Jeg gjør ikke noe av å kjøre med henger men ungår det gjerne :? Som eneste bilen med hengerfeste på har 520en vært ett skikkelig pakkesel i byggeperioden på huset, tunge hengerlass med materialer, stein, betong, fliser og annet har den tatt på strak arm uten ett eneste feilslag. Men man merker at M50en egentelig har nok med bilen alene, må bruke gira litt i de værste oppoverbakkene når hengervekta passerer tonnet :wink:

Gode biler disse gamle tyskerbrakkene vi har, mye bruksnytte for lite penger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja sant....e34 er jo så mye bedre bil enn s211 jeg har...huff...jaja dumt jeg ikke kjøpte meg DET istedet for denne gamle merca...

Ja det skulle du heller ha gjort :wink: Jeg hadde valgt E34 over 211 uten å blunke, men så er jeg svært lite begeistret for 211 og Mercedes generelt :)

Vi er alle forskjellige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...