Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har jeg lagt meg for lavt med 300 000 som smertegrense? Skal ha:

*E61

*Msport innvendig og utvendig

*Stor navigasjon

*Fra 520-530

*Max 100 000 km

Prøv å prute skikkelig (lettere sagt enn gjort, vet det), er kjøpers marked nå. Virker som at mange ikke får solgt bilene sine lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er en liste jeg mener er aktuelle for det du skrev, noen mer aktuelle enn andre så klart:

https://www.finn.no/finn/car/used/viewi ... e=35846377

https://www.finn.no/finn/car/used/objec ... e=41350034

https://www.finn.no/finn/car/used/objec ... e=41654237

https://www.finn.no/finn/car/used/objec ... e=40916278

du får dem nok til rundt 300 ved pruting evt kan du legge på 10 000kr ? Kjøpers marked ! Neste siste link er helt nydelig og siste er 525, dem 2 første linkene er 520 med forhåndsvis lave km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved kjøp av så dyr bil, så hadde jeg aldri kjøpt en med dårlig annonse. Kall meg gjerne vanskelig og gammeldags, men det mener jeg virkelig. For eks den nederste annonsen... Mister lysten på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen av de som har navigasjon professional (stor skjerm).

Jeg er også enig i det med dårlig annonse, men man kan faktisk gjøre gode kjøp på slike. 1-serien jeg kjøpte hadde bilder tatt med en mobil som ikke akkurat var ny i går, og anonnseteksten var ikke tilstedeværende, men bilen var god som gull og selgeren var blandt de hyggeligste jeg har møtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vondt i hjerte i sta. Så en Kadett C Coupé. Eier på 86 år!!! Kjente det stakk inni meg! :P

Misunnelse? Du virker som en veldig lett misunnelig person (no offence?). Tenkte på denne posten og den forrige om noen gutter som kjørte rundt i GT86, som du nevnte for kort tid siden.

Selv skjønner jeg meg ikke på misunnelse for andre sine biler i det hele tatt, sånn seriøst... Folk er i forskjellige situasjoner og noen har mer penger enn andre, sånn er det bare. Jeg har to shabby biler som knapt er verdt 20.000 kr. hver og det er pga. mine prioriteringer og livssituasjon at det er sånn.

Viktigste er at folk med penger/flotte biler ikke oppfører seg som douchebags. Utover det bryr jeg meg ingenting om naboen har en Pagani eller en Lada!

Skjønner heller ikke på lotto-misunnelsen noen sider tilbake, han spilte et spill og han vant.

Eneste jeg faktisk blir sånn ordentlig misunnelig på er folk som er lykkelige selv om de har lite! Alt jeg klarer å tenke er "Når jeg har penger skal CRXen selges og ditten kjøpes. Når jeg har enda mer penger skal ditten selges og datten kjøpes" og sånn fortsetter hodeplageriet inn i evigheten.

Men jeg er fornøyd med leiligheten og ting sånn ellers da, er bare bilinteressen som krever fantasi-summer før ordentlig tilfredsstillelse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vondt i hjerte i sta. Så en Kadett C Coupé. Eier på 86 år!!! Kjente det stakk inni meg! :P

Misunnelse? Du virker som en veldig lett misunnelig person (no offence?). Tenkte på denne posten og den forrige om noen gutter som kjørte rundt i GT86, som du nevnte for kort tid siden.

Selv skjønner jeg meg ikke på misunnelse for andre sine biler i det hele tatt, sånn seriøst... Folk er i forskjellige situasjoner og noen har mer penger enn andre, sånn er det bare. Jeg har to shabby biler som knapt er verdt 20.000 kr. hver og det er pga. mine prioriteringer og livssituasjon at det er sånn.

Viktigste er at folk med penger/flotte biler ikke oppfører seg som douchebags. Utover det bryr jeg meg ingenting om naboen har en Pagani eller en Lada!

Skjønner heller ikke på lotto-misunnelsen noen sider tilbake, han spilte et spill og han vant.

Eneste jeg faktisk blir sånn ordentlig misunnelig på er folk som er lykkelige selv om de har lite! Alt jeg klarer å tenke er "Når jeg har penger skal CRXen selges og ditten kjøpes. Når jeg har enda mer penger skal ditten selges og datten kjøpes" og sånn fortsetter hodeplageriet inn i evigheten.

Men jeg er fornøyd med leiligheten og ting sånn ellers da, er bare bilinteressen som krever fantasi-summer før ordentlig tilfredsstillelse :P

Misunnelse nei? Langt i fra, og da tar du også feil av meg. Jeg elsker å se biler som har blitt tatt vare på, og synes det er noe spesielt med eldre som fremdeles kjører rundt i biler fra 70 og 80-tallet. Han parkerte utenfor kirkegården, og jeg tenkte med en gang at han skulle på graven til sin avdøde kone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...