Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Føkk. Ikke godkjent senk på vegvesen :\ Camber i front hadde vist for stort avvik. Gikk akkurat på høyda med 5mm :P

Har du noe bilde av hvor høy bilen er? Tenkte å godkjenne min, men er redd den er for lav...

c2wj31rz5qmptjl4c7ug_thumb.jpg

sz7xn2dy509xsnth83wx_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du senke den etter at du kvitter deg med den da? :P

Jeg føler jeg har vokst litt mtp senk, så neste bil blir nok kun med senkefjærer for å få den noe lavere, men orker ikke full coiloverforvandling :P

:stupid::rompe:

Ja, var det jeg tenkte! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn harddisk-tilkobling osv da? Er det tilknyttet "stor" - "liten" iDrive?

Jeg vet ikke helt hva du mener med harddisk-tilkobling, men fra og med facelift fikk man mulighet til å utstyre bilen med "6FL" som kan lese lydfiler (f.eks. mp3) fra USB. I tillegg fungerer denne som et iDings-interface. Denne kunne man velge uavhengig av iDrive-versjon. På 2009-modellene fikk man en ny type iDrive professional (denne har jeg ettermontert i min bil), og her har man mulighet til å legge musikk innpå bilens harddisk, enten fra USB eller ved å rippe CD-er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Riktig... Det er vel det jeg mener, at man kan legge musikk inn på bilens harddisk. En kollega hadde i hvert fall masse vis av musikk han hadde lagt inn på en HD, det var sikkert bilens det da. Så det kom i 2009? Mye å tenke på her, blir svett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lov å stille masse spørsmål før bilkjøp da, 316 ;)

Ja, men det hadde føltes mer komfortabelt om jeg visste litt først. Trodde liksom E61 var E61, men det er det visst ikke. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne diskusjonen om e61 utstyr er like spennende som den "hvilke dekk kan jeg ha på min e61" som kjexx hadde noen sider lenger bak. Alle var da imot dette og anbefalte han å bruke google og finne frem løsning selv....

Dobbeltmoral?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kjexx hadde spurt det samme spørsmålet noen ganger tidligere her inne i samme tråd, så da blir det litt småteit synes jeg. Jeg er forøvrig enig i at dette er enkelt å finne frem til selv, og hvis ikke så finnes det jo en egen tråd til denne modellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...