Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Er E90 så dårlig at man ikke kan putte på litt større hjul uten at den blir apekatt og kjøre ?

Hva tror du egentlig selv?... Fredrik sier jo helt enkelt at han liker litt ekstra kjørekomfort samt prioriterer å bruker pengene på noe annet enn dyre felger. Forøvrig akkurat som jeg gjør... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter også Fredrik, jeg kjører som regel på originale dimensjoner. Liker dårlig senka biler og liker best originalt utseende :)

Som om jeg skulle ha sagt det selv, men jeg kan forstå at andre liker store felger med det rette stuket. Jeg vil bare ikke ha det på min egen bil... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik'ene eldes nok raskere enn oss andre.. :lol:

Sitat Fredrik90;

Jobba på Bavaria for en del år siden nå og da fikk jeg låne en Z4 2,0 liter en hel langhelg.

(Hørtes bare ut som du var 40 år elns..)

Tja, er nå 5 år siden jeg jobbet der så det begynner å bli en stund nå :)

Er E90 så dårlig at man ikke kan putte på litt større hjul uten at den blir apekatt og kjøre ?

Med M-Sport understell og 225 40 profil så er denne hard nok å kjøre fra før, så jeg vil opprettholde den lille komforten 17" gir :)

Fy faen hvor mye nedrakking det er på enkelte personer her inne

Ja det er veldig trist at det er slik, er dessverre mange med dårlig selvtillit som har behov for å sitte bak ett nick på nett å slenge dritt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du så små dekk på 17"? er vell mer vanlig dimmensjon på 18" det?

syns nå ikke min ble så mye mer ukomfortabel med 19" sett bort ifra dekkstøy.

coiloversene er en annen historie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

335i xDrive 380 hester og performance eksos. Nye bilen til......damdadadDAAA! ...en kompis av meg.

Begynner seriøst å vurdere å bli lottomillionær nå! Ser jo de siste dagers gevinster også, med 100 millioner til en eller annen trønder, og hva var det, 4 milliarder eller noe, til han amerikaneren...jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

335i xDrive 380 hester og performance eksos. Nye bilen til......damdadadDAAA! ...en kompis av meg.

Begynner seriøst å vurdere å bli lottomillionær nå! Ser jo de siste dagers gevinster også, med 100 millioner til en eller annen trønder, og hva var det, 4 milliarder eller noe, til han amerikaneren...jaja

husker ikke summen til han amerikanern,

men vg hadde en sånn greie med hvor mange av forskjellige ting man munne kjøpe for penga,

var ivaffall sånn at man kunne gå ut å kjøre en helt ny wv golf hver dag i over 30år før man var blakk (dvs kaster bilen på kvelden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er veldig trist at det er slik, er dessverre mange med dårlig selvtillit som har behov for å sitte bak ett nick på nett å slenge dritt :(

Nå må du ikke rope for høyt om andre, du som til stadighet sitter bak et nick og er tidenes mest fremmedfientlige ovenfor øst-europeere. De øst-europeerne jeg kjenner er flinke og hardtarbeidende. Dine fordommer som du bretter ut her inne, sammen med en god dose av denna karen: :evil: , er like lite ønsket som nedrakking på enkeltpersoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik 90: ® :evil:#-o

Fredrik: ® :?

:lol:

Hva syns dere om nye Xbox One da, gutar? Ble ikke så veldig imponert... Bedre grafikk, forbedret Kinect...

Vel den beste nyheten er at Forza 5 blir tilgjenglig ved lansering, kjipe er at konsollen vil koste 5 store... :shock: Betalte 6000 kr. for PS3 på premierenatta, over 7000 kr. med HDMI kabel, ekstra kontroll og et spill husker jeg - altfor stor investering i forhold til hvor mye jeg brukte konsollen i ettertid... Spørs om jeg gidder det igjen...

Men gleder meg til PS4 lansering nå - mulig den blir noe å satse på :) Typisk at de skal lansere Gran Turismo 6 til PS3 nå, også må vi sikkert vente til 2020 for GT7...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ikke rope for høyt om andre, du som til stadighet sitter bak et nick og er tidenes mest fremmedfientlige ovenfor øst-europeere. De øst-europeerne jeg kjenner er flinke og hardtarbeidende. Dine fordommer som du bretter ut her inne, sammen med en god dose av denna karen: :evil: , er like lite ønsket som nedrakking på enkeltpersoner.

Østeuropeere faktisk... :roll:

Synes vi heller skal holde en vennlig tone enn å sitte å fordele skyld her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østeuropeere faktisk... :roll:

Synes vi heller skal holde en vennlig tone enn å sitte å fordele skyld her inne :)

Ehm, det var jo nettopp dette du gjorde selv?

Fy faen hvor mye nedrakking det er på enkelte personer her inne

Ja det er veldig trist at det er slik, er dessverre mange med dårlig selvtillit som har behov for å sitte bak ett nick på nett å slenge dritt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kaller du deg Fredrik 90? Det har jeg lurt på lenge, om jeg ikke husker feil har du jo et helt annet navn ;)

Han heter Fredrik...? :P

Når jeg får meg E61 så skal også den rulle på fornuftige dekk og felger, men ikke faen om den skal rulle på runflat. Det er noe så JÆVLIG dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, det var jo nettopp dette du gjorde selv?

Så passer jeg på mitt og du på ditt så blir det så mye mer koselig her :) Skjønner ikke helt din agenda mot meg, jeg har ALDRI gått uprovosert "til angrep" på deg...

Hvorfor kaller du deg Fredrik 90? Det har jeg lurt på lenge, om jeg ikke husker feil har du jo et helt annet navn ;)

Hvorfor kaller du deg Dirty? :P

Jeg heter Fredrik og er født i 1990, synes da det var ett passende nick navn :) Da jeg registrerte meg her så het jeg Fredrik 90 på ett par andre forum også så da ble det slik :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kaller du deg Fredrik 90? Det har jeg lurt på lenge, om jeg ikke husker feil har du jo et helt annet navn ;)

Han heter Fredrik...? :P

Når jeg får meg E61 så skal også den rulle på fornuftige dekk og felger, men ikke faen om den skal rulle på runflat. Det er noe så JÆVLIG dritt.

Merket stor forskjell på orginale 16" og på 18" mega wheels dritt felgene jeg fikk med bilen :P men det sier seg vell kanskje selv siden felgene er så billige.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...