Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Leser at motorrens er bra å ha oppi gamleolja før man bytter motorolje. Gjør det noe om man kjører et par dager før man skifter olja da? Eller?

Dropp motorrens!

Du får avleiringer i oljen, og du vet aldri om disse kommer ut bunnpluggen.

Ok. Hva skjee om jeg blander 5w-40 Blåtind med 5w-50 Mobil1? Har fulle kanner tilgjengelig av begge.

Skrevet

Ok. Hva skjee om jeg blander 5w-40 Blåtind med 5w-50 Mobil1? Har fulle kanner tilgjengelig av begge.

Ingenting. All olje kan blandes sammen, men det er selvsagt dumt å blande ut en bra olje med en dårligere olje.

Skrevet
Nå skal transporteren under kniven, har overhalt motor, montert ny eksos nye dekk og sveist litt rust.

I helgen skal den lakkes.

Valget har falt på svart blank eller?

Bilen er jo rå :lol:

Bilder fra 2012 sesongen :mrgreen:

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Hmm.. Jeg mener både grønn og svart er farger som ikke kler bilen. Tenkte først på rød eller blå, men tror faktisk sølv ville fått bilen til å se nyere ut. Sølv ville være en fin kombinasjon med det sorte på bilen.

Hmm, mulig ikke det var så dumt?

må huske at den skal rullemales da :wink: får man tak i sølv bengalakk?

Skrevet
Nå skal transporteren under kniven, har overhalt motor, montert ny eksos nye dekk og sveist litt rust.

I helgen skal den lakkes.

Valget har falt på svart blank eller?

Bilen er jo rå :lol:

Bilder fra 2012 sesongen :mrgreen:

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Hmm.. Jeg mener både grønn og svart er farger som ikke kler bilen. Tenkte først på rød eller blå, men tror faktisk sølv ville fått bilen til å se nyere ut. Sølv ville være en fin kombinasjon med det sorte på bilen.

Hmm, mulig ikke det var så dumt?

må huske at den skal rullemales da :wink: får man tak i sølv bengalakk?

http://www.jotun.no/www/no/20020052.nsf ... k_2010.pdf

Skrevet
Noen som har erfaring med Skandiabanken? Tenker da på lån! :)

Svensk bank, mener dem fikk en større kundetilstrømning for kort tid siden når Norske banker begynte å tulle med renteøkning på lån.

Skrevet

Alt kan blandes ;) hva med å sprøyte bengalakken? Martin etellerannet på forumet her har gjort det på sin blå E30 touring!

Skrevet
Alt kan blandes ;) hva med å sprøyte bengalakken? Martin etellerannet på forumet her har gjort det på sin blå E30 touring!

Gidder ikke legge så mye jobb i det, gir den en vask, maskerer og fram med rulla :D

Den mørke grå der må vel bli nais? 7502

t1nwnwcfc7vc0dsljil9.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...