Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Leser at motorrens er bra å ha oppi gamleolja før man bytter motorolje. Gjør det noe om man kjører et par dager før man skifter olja da? Eller?

Dropp motorrens!

Du får avleiringer i oljen, og du vet aldri om disse kommer ut bunnpluggen.

Ok. Hva skjee om jeg blander 5w-40 Blåtind med 5w-50 Mobil1? Har fulle kanner tilgjengelig av begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Hva skjee om jeg blander 5w-40 Blåtind med 5w-50 Mobil1? Har fulle kanner tilgjengelig av begge.

Ingenting. All olje kan blandes sammen, men det er selvsagt dumt å blande ut en bra olje med en dårligere olje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal transporteren under kniven, har overhalt motor, montert ny eksos nye dekk og sveist litt rust.

I helgen skal den lakkes.

Valget har falt på svart blank eller?

Bilen er jo rå :lol:

Bilder fra 2012 sesongen :mrgreen:

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Hmm.. Jeg mener både grønn og svart er farger som ikke kler bilen. Tenkte først på rød eller blå, men tror faktisk sølv ville fått bilen til å se nyere ut. Sølv ville være en fin kombinasjon med det sorte på bilen.

Hmm, mulig ikke det var så dumt?

må huske at den skal rullemales da :wink: får man tak i sølv bengalakk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal transporteren under kniven, har overhalt motor, montert ny eksos nye dekk og sveist litt rust.

I helgen skal den lakkes.

Valget har falt på svart blank eller?

Bilen er jo rå :lol:

Bilder fra 2012 sesongen :mrgreen:

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Hmm.. Jeg mener både grønn og svart er farger som ikke kler bilen. Tenkte først på rød eller blå, men tror faktisk sølv ville fått bilen til å se nyere ut. Sølv ville være en fin kombinasjon med det sorte på bilen.

Hmm, mulig ikke det var så dumt?

må huske at den skal rullemales da :wink: får man tak i sølv bengalakk?

http://www.jotun.no/www/no/20020052.nsf ... k_2010.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med Skandiabanken? Tenker da på lån! :)

Svensk bank, mener dem fikk en større kundetilstrømning for kort tid siden når Norske banker begynte å tulle med renteøkning på lån.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt kan blandes ;) hva med å sprøyte bengalakken? Martin etellerannet på forumet her har gjort det på sin blå E30 touring!

Gidder ikke legge så mye jobb i det, gir den en vask, maskerer og fram med rulla :D

Den mørke grå der må vel bli nais? 7502

t1nwnwcfc7vc0dsljil9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...