Mattae Skrevet Mai 25, 2013 Skrevet Mai 25, 2013 linseluså har jo mast om det i 10 aviser elns. syter ikke jeg selv om bilen min sikkert tar i mye lettere enn hans
fish Skrevet Mai 25, 2013 Skrevet Mai 25, 2013 Endelig!!! Har letet etter stoffmattene til bilen i en mnd nå. I dag fant jeg dem i en pappeske på jobb. Kunne ikke huske hvor jeg hadde lagt dem i fjor høst da jeg byttet fra stoffmatter til gummimatter. Nå er det frem med stoffrens og stiv børste og en kald øl.
FredrikE24 Skrevet Mai 25, 2013 Skrevet Mai 25, 2013 Blir aldri lei denne fronten... Gruer meg til salget av den nå merker jeg
M|Fjeld Skrevet Mai 25, 2013 Skrevet Mai 25, 2013 Blir aldri lei denne fronten... Gruer meg til salget av den nå merker jeg [ Bilde ] Fin
316 Skrevet Mai 25, 2013 Skrevet Mai 25, 2013 Hvorfor selger du den da? Morsomt på gatebil i dag, mye folk og fint vær... Også en Opel Omega som taket fordi han måtte bremse opp for Alm...
FredrikE24 Skrevet Mai 25, 2013 Skrevet Mai 25, 2013 Jeg er student, og det er luksus med to biler til tross for at den ikke koster stort å eie, så synes jeg den fortjener en som kan få brukt den slik den fortjener! De som ønsker seg en E24 og som samtidig vil bruke den Fin bruksveteran Første årene jeg hadde den ble den brukt hver dag, siste året har det bare vært innimellom. Jeg har ikke lyst til å selge, men jeg tenker at en potensiell kjøper kan få ha det like hyggelig med den som det jeg har hatt! Siste to årene har den blitt tatt ut av vinterlagring, blitt skrudd litt på og omtrent stått stille store deler av sommerhalvåret i garasjen, synes den skal få lov til å bli kjørt og kost med
Fredrik Skrevet Mai 25, 2013 Skrevet Mai 25, 2013 Blir aldri lei denne fronten... Gruer meg til salget av den nå merker jeg Nydelig... og hvis du overhodet kan bør du beholden den. Det tynnes etterhvert godt ut i rekkene av fine E24´er og du vil trolig aldri finne et tilsvarende bra eksemplar like billig. Jeg hadde solgt MB´en samt spist suppe og brød i et par måneder istedenfor å selge denne klassikeren...
-Roger- Skrevet Mai 25, 2013 Skrevet Mai 25, 2013 Hvorfor selger du den da? Morsomt på gatebil i dag, mye folk og fint vær... Også en Opel Omega som taket fordi han måtte bremse opp for Alm... Ikke en blå "drifteomega" med masse dekaler/reklame vel?
316 Skrevet Mai 25, 2013 Skrevet Mai 25, 2013 Han drifta, men hadde ikke et eneste dekal på bilen. Var blå, ja.
noekult Skrevet Mai 25, 2013 Skrevet Mai 25, 2013 Hahaha, festa bak på eksosen (E28en) smuldra bort og eksosen hang! Festa det med AUX-kabelen Vet noen om man kan kjøpe feste separat? Har GS bildeler rett borti her da...
fish Skrevet Mai 25, 2013 Skrevet Mai 25, 2013 Endelig!!! Har letet etter stoffmattene til bilen i en mnd nå. I dag fant jeg dem i en pappeske på jobb. Kunne ikke huske hvor jeg hadde lagt dem i fjor høst da jeg byttet fra stoffmatter til gummimatter. Nå er det frem med stoffrens og stiv børste og en kald øl. Da ble det bare kald øl i kveld...
hermanoo90 Skrevet Mai 25, 2013 Skrevet Mai 25, 2013 Jordfræsar: Ja, var en bra fotballkamp, fra begge lag! Kald saft ....
Anbefalte innlegg