Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Endelig!!! Har letet etter stoffmattene til bilen i en mnd nå. I dag fant jeg dem i en pappeske på jobb. :-) Kunne ikke huske hvor jeg hadde lagt dem i fjor høst da jeg byttet fra stoffmatter til gummimatter. Nå er det frem med stoffrens og stiv børste og en kald øl. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er student, og det er luksus med to biler til tross for at den ikke koster stort å eie, så synes jeg den fortjener en som kan få brukt den slik den fortjener! :) De som ønsker seg en E24 og som samtidig vil bruke den :) Fin bruksveteran :) Første årene jeg hadde den ble den brukt hver dag, siste året har det bare vært innimellom.

Jeg har ikke lyst til å selge, men jeg tenker at en potensiell kjøper kan få ha det like hyggelig med den som det jeg har hatt! :)

Siste to årene har den blitt tatt ut av vinterlagring, blitt skrudd litt på og omtrent stått stille store deler av sommerhalvåret i garasjen, synes den skal få lov til å bli kjørt og kost med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir aldri lei denne fronten... Gruer meg til salget av den nå merker jeg :P

jr1vilinl237s9zwsc1j.jpg

Nydelig... og hvis du overhodet kan bør du beholden den. Det tynnes etterhvert godt ut i rekkene av fine E24´er og du vil trolig aldri finne et tilsvarende bra eksemplar like billig. Jeg hadde solgt MB´en samt spist suppe og brød i et par måneder istedenfor å selge denne klassikeren... :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor selger du den da? 8) Morsomt på gatebil i dag, mye folk og fint vær... Også en Opel Omega som taket fordi han måtte bremse opp for Alm... :applause:

Ikke en blå "drifteomega" med masse dekaler/reklame vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig!!! Har letet etter stoffmattene til bilen i en mnd nå. I dag fant jeg dem i en pappeske på jobb. :-) Kunne ikke huske hvor jeg hadde lagt dem i fjor høst da jeg byttet fra stoffmatter til gummimatter. Nå er det frem med stoffrens og stiv børste og en kald øl. :-)

Da ble det bare kald øl i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...