Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Om det er et problem for deg å falle overbord fra båter bør du kanskje holde deg unna båter? Ta problemet ved rota!

Ofte telefonen min blir våt ved uteaktiviteter, samt MC-kjøring i hardt regn :) Ikke minst kjekt med en vanntett telefon i disse dager da det til stadighet er fuktskader som tar knekken på disse nymotens sakene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rocker Stena Saga. Fyameg for en sliten skute!

Stena Saga ja.. Den ser virkelig ikke ut.. Fikk seg nytt strøk med maling i 2002-2003 mener jeg, men nå er den rusten og fæl. Så er det vel også et rykte som går at denne båten er preget av fyll og fest fra før båten har reist fra Oslo til ankomst i Danmark! Det sliter vel hardt på inventaret.. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heftig...

Har fremdeles lånepc fra elkjøp, måtte de brenne i helvete, og den fikser ikke hverken finn eller youtube spesielt og mesteparten av internet generelt.

Gidder du å sende den på en VHS eller? :P

Som fikk meg til å tenke på; noen som er gode på forbrukerkjøpsloven?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært bort samme forbruket med min ja :P Men ligger stortsett rundt 1-1.2. Men når jeg står i ro på tomgang så bare øker forbruket helt til det stopper på 39.5.. Vet ikke hvorfor :P

Hvordan gikk det med oppkjøringen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre enn meg som har opplevd forbruk på 528 på oppimot 1.7på mila? Synes det var jævla mye

Sent from a galaxy far far away

Er dette øyeblikksforbruk, eller over en tidsperiode?

E38en min har aldri vært oppe i 1.7, uansett tidsperiode og kjøresituasjon. Tror du har noe feil på redskapen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre enn meg som har opplevd forbruk på 528 på oppimot 1.7på mila? Synes det var jævla mye

Sent from a galaxy far far away

Er dette øyeblikksforbruk, eller over en tidsperiode?

E38en min har aldri vært oppe i 1.7, uansett tidsperiode og kjøresituasjon. Tror du har noe feil på redskapen. :)

Min x 525ix E34 brukte nesten 2 l på mila i byen... Husker ikke hva problemet var, men neste eier fikk fiksa forbruket!

Xavi0n; Få bilen sjekket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...