Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Gudene ville det sånn at jeg sto på øltanen med kamera i hånden når en kompis kom bråkende i kveld. RUF-spec 911 Turbo. Eiern er flytekniker og dæven den bilen går bra..

[ Bilde ]

Ser ut som bredda bakskjermer... 965 med RUF-oppgradering av motor, eller bredda Carrera 2/4 med RUF Evo oppgradering?

Jeg elsker 964er, leser om dem hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

les litt lengre opp Kvasi

Jaa, men her skal det krangles. Du er ferdig med shit og syns det er gromt.

Kan godt hende jeg hadde gledet meg og blitt lynings når skolen var over og da hadde jo ikke #denfølelsen vært den samme? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudene ville det sånn at jeg sto på øltanen med kamera i hånden når en kompis kom bråkende i kveld. RUF-spec 911 Turbo. Eiern er flytekniker og dæven den bilen går bra..

[ Bilde ]

Ser ut som bredda bakskjermer... 965 med RUF-oppgradering av motor, eller bredda Carrera 2/4 med RUF Evo oppgradering?

Jeg elsker 964er, leser om dem hele tiden :)

Og du har garantert mer peil på RUF-porscher enn meg. Mitt utrente øye sier meg at den er (minst) like brei som en 911 Turbo, bakdekkene er skikkelig breie men når jeg foreslår spacere blir jeg idiotforklart for dekkene er ikke flukt med skjemen på en RUF, og bilen blir brukt så han trenger fjæring.

Bilen har btw ganske så pene tider på ACR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudene ville det sånn at jeg sto på øltanen med kamera i hånden når en kompis kom bråkende i kveld. RUF-spec 911 Turbo. Eiern er flytekniker og dæven den bilen går bra..

[ Bilde ]

Ser ut som bredda bakskjermer... 965 med RUF-oppgradering av motor, eller bredda Carrera 2/4 med RUF Evo oppgradering?

Jeg elsker 964er, leser om dem hele tiden :)

Og du har garantert mer peil på RUF-porscher enn meg. Mitt utrente øye sier meg at den er (minst) like brei som en 911 Turbo, bakdekkene er skikkelig breie men når jeg foreslår spacere blir jeg idiotforklart for dekkene er ikke flukt med skjemen på en RUF, og bilen blir brukt så han trenger fjæring.

Bilen har btw ganske så pene tider på ACR.

Siste året ble 964 levert i widebody Carrera 4 også, men de er så sjeldne at den kan vi likegreit luke ut fra regnestykket - hadde overrasket meg om den fantes i Norge!

964 Turbo 3.6 har alltid vært en samlerbil (siste Turbo med bakhjulstrekk), og siden kompisen din vet hva RUF er så vet han garantert også at det er idioti å tukle med motorrommet i en 3.6, så vi luker ut den også... :) Så da står vi igjen med 964 Turbo 3.4, det er sikkert det kompisen din har :)

Hadde btw. følt meg dødskul med en gul 964 8) (misliker vanligvis gule biler, men 964 ser ut til å kle alt slags sære farger!)

Jeg vil ha 964 - alle utgavene er bra nok! [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du har garantert mer peil på RUF-porscher enn meg. Mitt utrente øye sier meg at den er (minst) like brei som en 911 Turbo, bakdekkene er skikkelig breie men når jeg foreslår spacere blir jeg idiotforklart for dekkene er ikke flukt med skjemen på en RUF, og bilen blir brukt så han trenger fjæring.

Bilen har btw ganske så pene tider på ACR.

Siste året ble 964 levert i widebody Carrera 4 også, men de er så sjeldne at den kan vi likegreit luke ut fra regnestykket - hadde overrasket meg om den fantes i Norge!

964 Turbo 3.6 har alltid vært en samlerbil (siste Turbo med bakhjulstrekk), og siden kompisen din vet hva RUF er så vet han garantert også at det er idioti å tukle med motorrommet i en 3.6, så vi luker ut den også... :) Så da står vi igjen med 964 Turbo 3.4, det er sikkert det kompisen din har :)

Hadde btw. følt meg dødskul med en gul 964 8) (misliker vanligvis gule biler, men 964 ser ut til å kle alt slags sære farger!)

Jeg vil ha 964 - alle utgavene er bra nok! [-o<

Han er flytekniker og tukler bigtime i motorrommet. Har også en Alfa V6 med ettermontert twinturbo og ser dumt på aller som spør, kompis eller ikke. Det er hemmelig, og sånn er det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer jeg med et kjedelig spørsmål, nok en gang E61-relatert. Bilen jeg har sett meg ut er en 2007 520 dat som har den "gamle" motoren på 150 hester. Er det stor forskjell på denne motoren, og en faceliftmotor? Er det noen som har en E61 med denne motoren og kan svare på om den føles undermotorisert for eks.

Over til noe annet...

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41938662

Tenk å sette DET rattet i DEN bilen... :angry::angry::angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer jeg med et kjedelig spørsmål, nok en gang E61-relatert. Bilen jeg har sett meg ut er en 2007 520 dat som har den "gamle" motoren på 150 hester. Er det stor forskjell på denne motoren, og en faceliftmotor? Er det noen som har en E61 med denne motoren og kan svare på om den føles undermotorisert for eks.

Over til noe annet...

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41938662

Tenk å sette DET rattet i DEN bilen... :angry::angry::angry:

Subaru ratt jo :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer jeg med et kjedelig spørsmål, nok en gang E61-relatert. Bilen jeg har sett meg ut er en 2007 520 dat som har den "gamle" motoren på 150 hester. Er det stor forskjell på denne motoren, og en faceliftmotor? Er det noen som har en E61 med denne motoren og kan svare på om den føles undermotorisert for eks.

Over til noe annet...

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41938662

Tenk å sette DET rattet i DEN bilen... :angry::angry::angry:

Den som har satt det rattet der i den bilen skulle vært tatt med i et grustak en mørk kveld :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, krizz, det tror jeg virkelig du hadde turt. :)

Skal ikke se bort ifra at Geir har et Alpina ratt liggende for å bevare det, for evt salg osv.

hehe :)

Mye mulig han har tatt vare på det ja, fin bil ellers, veldig faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...