Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Skal gi tilbakemelding så snart jeg får fingrene i den.. ;)

Ja har fått veldig mye skryt så langt iallefall så kvaliteten burde være bra!

Android ja.. Aldri om jeg går over til noe annet.. Da skulle det isåfall være Ubuntu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjeldent med merkenavn hvor så mange er fornøyde, som med Oppo (for mediespillere). Tror derfor at mobiltelefonene kan være ekstremt bra... Visste ikke at det fantes engang før nå!

Selv har jeg SII og er fortsatt kjempefornøyd fordi den har ca. 80 apps og er fremdeles rask! Hatt mange andre smarttelefoner som ble daue med litt bruk og fylt minne, inkludert toppmodellene fra HTC og Sony Ericsson i sin tid.

Har blitt gjerrig på mobilkjøp, kanskje fordi jeg blitt mer voksen i huet de siste åra... F. eks. nå som S4 kommer, kommer S3 til å bli dumpa etterhvert til ca. 2500 kr. Det er en bra pris syns jeg.

For 5-6000 kr. i dag får man knallbra laptop og veldig brukbar TV - derfor klarer jeg ikke å forsvare mobiltelefon til 5-6000 kr. lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor jeg har handlet Oppo Find 5.. ;) Koster 3400kr inkl frakt og kommer ca 300kr i moms og gebyrer fordi Oppo skriver verdien lpå ca 150eur uten at du spørr engang.. :)

Det er mye mer akseptabel pris, ja... :) Skal defitivt lese mer om Oppo-telefoner, kanskje det er noe å satse på i neste runde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg også... :) Aldri i livet om jeg betaler 5k++ for en telefon.. Halve grunnen til at jeg kjøper denne er egentlig for at frøkna skal få min S3.. :roll:

Hennes Iphone 4s døde spontant her i forgårs.. Quality!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...