Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Da var man hjemme igjen på Odden etter en helgetur til Ålesund og Volda! Ble til og med en liten tur opp Trollstigen, noe som trolig ville vært artigere om jeg hadde kjørt en av BMW'ene og ikke en Saab :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en drittdag i dag/i går. Alt etter døgnrytme.

Først brev om at bilen er på klippelisten pga årsavgift, som liksom var betalt.

Selger sier :sorry, litt seint å komme med dette nå!

Etterfulgt av bilen fra helvete. Skulle ta en bremseskift på en 04 316, og det pleier å gå kjapt og gale, noe det ikke ble, og det er utrolig at den bilen hadde stoppkraft. Klossene burde vært byttet for 2 år siden. Var så slitt at slitasjevarsler var slipt på, og resterende klosser var grodd fast i calipterne. Måtte file og metallkoste i et par timer, pga belegg av både støv og rust. Det var ikke nok. Måtte slipe litt ned på alle bremseklossene, bare for å få de inni calipterne. Måtte ta denne jobben uten søvn natten før, og skulle fikse bilen kjapt og dra hjem og sove. Men så endte det opp med 4-5 timer. Når jeg var ferdig, måtte jeg vente i 45min på bileier, utenfor jobben hans, fordi han var på butikken.

Så puttet jeg betalingen i lommen, og de pengene har jeg selvfølgelig klart å miste et sted mellom apoteket og butikken, på veien hjem.

På apoteket hentet jeg sovepiller, som jeg tok 3 av for 6 timer siden, pga samboer har fri og vi skal på kino, de har fortsatt ikke virket. Så nå sitter jeg her mye blakkere og mye trøttere enn jeg var. Jippi.

Var sikker på jeg hadde sjekket at årsavgift var betalt, men så var det et kjapt kjøp pga useriøse rævhål av selgere, og jeg sjonglerte med 3 potensielle biler den dagen. Står hvertfall i annonsen at den er betalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg på den der thunder.. Har en døgnrytme som går ca sånn. Alltid.

Om noen her inne skulle like piercinger og slikt. Ikke ta en microdermal i fingeren. Vondt og sette inn, ubrukelig å ha. Helt jævelig å ta ut igjen... #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan leverer mann inn skilt på bilen, egentlig? Skrur de av og drar til BT?

Lurer på om jeg skal gjøre det med CRXen for å spare litt forsikring, så lenge jeg holder på med småfiksen (kan ta noen måneder) :) Skulle kanskje ikke betalt årsavgifta heller, æsj...

Også en annen ting; Hva anbefales for å rense tekstil/velour interiør? Har noen Autoglym-produkter fra før da, holder de mål...

Tenkte å skrubbe setene i E28en litt, er jo så bra vær om dagen, flekker er flaut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke lov å si opp forsikring med skilter, for knappe 2 måneder siden.

Solgte bilen og sendte kopi av kontrakt osv, men de ville ikke fullføre oppsigelsen før bilen var omregistrert på nye eier. (Gjensidige)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...