Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Ser du for deg henting i morra og til hvilket tidspunkt?

Fikk besøk av 4 ungdommer i går. Hadde kjørt i 8 timer for å se på E34`n!! De kom via Drammen men var ikke fornøyd med en 518 der. Jeg kunne fått kr.xxxxxx,- i hånda i går men da hadde det ikke blitt noe bil på deg.

Trond Olav

Elsker når folk er så ærlige, oppriktige og holder seg til avtaler. spesielt etter en mnd med mailing fram og tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde de ikke noe svar på..

Men uansett hadde nok 535'n vært en del dyrere for meg i dag enn da jeg hadde den.

Unison avtalen med CCN medlemskapet var veldig bra så lenge det varte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, det var ikke bra! :P 70% her, pluss Jernbanepersonalets Bank og Forsikring. Lite slår den.

En kamerat fikk tilbud om fullkasko på en e46 m3 på 20k tror jeg det var, og han synes det var mye, greit at han har opparbeidet seg bonus, men han er 92 da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er oppe i 8K på 523i-en, med 12k km og 70%.

Edit: 5800 var det visst, men jeg betaler 6700 på 1-serien. Der er det riktignok 50% bonus, men bare 8000km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se og prøvekjøre E61 i morgen... Hvilke argumenter har jeg for å kunne prute på den? Ser hvert fall for meg at jeg kanskje kan prute litt pga at det er 150-hesteren under panseret, og at det gjør bilen mindre attraktiv og tungsolgt. Ellers har jeg problemer med å finne grunner... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se og prøvekjøre E61 i morgen... Hvilke argumenter har jeg for å kunne prute på den? Ser hvert fall for meg at jeg kanskje kan prute litt pga at det er 150-hesteren under panseret, og at det gjør bilen mindre attraktiv og tungsolgt. Ellers har jeg problemer med å finne grunner... :lol:

Steinsprut på panser og fanger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...