Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

For min del må du bare handle den røde, er bare morsomt det. :) (det jeg skrev i min tråd var et forsøk på å etterligne de som mener de har copyright på fargen de har lakkert e30-en sin i..)

Jeg skal vel igrunn ikke si så mye om utstyr selv, da min bil var langt i fra de mest utstyrte. Likevel mener jeg stor iDrive og bluetooth er et must. Det samme gjelder forøvrig xenon og skinn, men dette har de fleste uansett. Videre så liker jeg veldig godt at min har hengerfeste, og jeg er veldig glad i den elektriske bakluken jeg monterte. HUD-prosjektet mitt er ikke helt ferdig, så jeg kan ikke si så mye her, annet enn at det jeg har veldig sansen for tankegangen ihvertfall.

Av ting jeg gjerne kunne tenkt meg er nok comfort-stoler høyt oppe på listen, sammen med soft close og comfort access. Jeg kunne nok også tenkt meg soltak, men dette igjen er nok det som fører til mest problemer med disse bilene (låser seg, sprikker, tette avløp osv.), då det er kanskje like greit at jeg ikke har det.

Om du regelrett driter i utstyret er det naturligvis ingen vits i å kjøpe en som har "alt", da det meste naturligvis kan gå i stykker.

Jeg mener også at det er tull at en bil uten utsyr er uselgelig. Det er prisen som avgjør det hele, ingenting annet. Om Per og Pål kjøper hver sin bil til 500K, og Per bruker 300K på ekstrautstyr og Pål 50K, så vil fortsatt Per tape mest penger på bilen den dagen den skal selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan man gjøre med stor iDrive som man ikke kan gjøre med liten? Er stor og liten det samme som Navi Pro og Navi Busi, eller? (Altså stor og liten skjerm) Det viktigste er egentlig at jeg trives med bilen, og jeg har ikke vært vant med alt utstyr tidligere heller, så jeg vil nok klare meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedforskjellen er mer informasjon på skjermen, i tillegg til at man med navigasjon business ikke kan bruke CD-spilleren mens man bruker navigasjonen. Akkurat det siste her er vel ikke et problem lengre. For min del synes jeg den store skjermen ser veldig, veldig mye bedre ut enn den lille.

Alle biler blir levert med liten skjerm, men navigasjon er ikke standard. Jeg tror ingen av de som du har vurdert har navigasjon(?). Videre så er det slik du sier ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Vunnet en tur med jobben til Namsen for laksefiske i 4 dager! :D Noen som har vært der?

Stort sett 1 gang i året. Har slekt oppi der og min onkel ror for fæskararar. Kan tenke meg at du får en knalltur.

@316: Kanskje bare meg, men virker som du har mer å hente fra tyskimport på E61 nå. Synes de ligger for høyt mtp F11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedforskjellen er mer informasjon på skjermen, i tillegg til at man med navigasjon business ikke kan bruke CD-spilleren mens man bruker navigasjonen. Akkurat det siste her er vel ikke et problem lengre. For min del synes jeg den store skjermen ser veldig, veldig mye bedre ut enn den lille.

Alle biler blir levert med liten skjerm, men navigasjon er ikke standard. Jeg tror ingen av de som du har vurdert har navigasjon(?). Videre så er det slik du sier ja.

Okei, riktig. Jeg får vel ikke en fin F11 for 300, Lars?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...