Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Den nye, store stasjonsvogndrømmen! http://www.dagbladet.no/2013/06/07/tema ... /27582013/ Helt latterlig bil... Ååh hvorfor må slike stasjonsvogner koste mer enn leiligheter :P

Vet at BMW kommer med mye bra, men det er alltid Mercedes som leverer de største og villeste overraskelsene for tiden... Liker den gærne siden av Mercedes, jeg.

[ Bilde ]

Herreeeeguuuud, for en maskin! :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye, store stasjonsvogndrømmen! http://www.dagbladet.no/2013/06/07/tema ... /27582013/ Helt latterlig bil... Ååh hvorfor må slike stasjonsvogner koste mer enn leiligheter :P

Vet at BMW kommer med mye bra, men det er alltid Mercedes som leverer de største og villeste overraskelsene for tiden... Liker den gærne siden av Mercedes, jeg.

[ Bilde ]

Herreeeeguuuud, for en maskin! :shock:

Angrer på at du kjøpte passat nå.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe spesielt med AMG, dog denne har firehjulstrekk. Men det har alltid virket som om det eneste de tenkte på var "Vi skal ha mest hester, skal være værst". Elsker tanken, litt ulogisk, AMG med RWD er jo bare brutalt latterlig, men helt forbanna herlig.

I want one.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe spesielt med AMG, dog denne har firehjulstrekk. Men det har alltid virket som om det eneste de tenkte på var "Vi skal ha mest hester, skal være værst". Elsker tanken, litt ulogisk, AMG med RWD er jo bare brutalt latterlig, men helt forbanna herlig.

I want one.

Ja, det er det... CLK Black Series er på Topp 10 favoritter lista mi, uten tvil. Så lite tradisjonell Mercedes at det er fantastisk! Så Jeremy C. drifte den rundt i DVDen thriller og ble forelska, ser jo ut som en vanvittig artig bil!

3,8 sekunder.... Hahaha... Hadde vært redd for å gasse i bånn med den bilen der, ikke faen om jeg har reaksjonsevne nok til å bremse for uforutsette elemtenter på vanlig vei. T.o.m. på motorveien er den sikkert så rask at bilene som skal ut i venstre felt ikke skjønner hvor fort du kommer når de titter i bakspeilet...

I det hele tatt er jeg ekstremt imponert over at et merke kan selge alt fra en SLR og S-klassse til A/B-klasse, i tillegg til lastebiler og varebiler i alle salgs formater... Altså, det å la et merke spenne seg fra luksus til billige segmenter er en nesten umulig oppgave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært en fin fin dag på jobb idag. Starta med å kjøre en runde med Focus ST, så en X6 40D. Etterfulgt av en del kjøreoppdrag. Nå er jeg på overtid og skal sjekke ut M135i og M6 Gran Coupe. Muligens prøvekjøre de to og. Bedre blir det nesten ikke. Været er det jo heller ingenting å si noe på! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært en fin fin dag på jobb idag. Starta med å kjøre en runde med Focus ST, så en X6 40D. Etterfulgt av en del kjøreoppdrag. Nå er jeg på overtid og skal sjekke ut M135i og M6 Gran Coupe. Muligens prøvekjøre de to og. Bedre blir det nesten ikke. Været er det jo heller ingenting å si noe på! :D

Overtid? :roll: Hadde jeg ikke hatt samvittighet til å skrive for det oppdraget der, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er vel ikke noe jeg griner for :P Men helt ærlig, så har jeg ikke fått sett guttungen på 2 dager pga jobbing. DET er litt nedtur. Sover når jeg kommer hjem, og når jeg drar om morgenen. Det er ikke særlig morro :/

Det suger, 2.5 veke til jeg ser jentungen igjen..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3,8 sekunder.... Hahaha... Hadde vært redd for å gasse i bånn med den bilen der, ikke faen om jeg har reaksjonsevne nok til å bremse for uforutsette elemtenter på vanlig vei. T.o.m. på motorveien er den sikkert så rask at bilene som skal ut i venstre felt ikke skjønner hvor fort du kommer når de titter i bakspeilet...

Nå er det jo en kjent sak at BMW sine råeste motorer har mer å by på en det fabrikken går ut med, F10 M5 har jo vært benka til langt mer en 560 hester. Så selv om denne nå havner i bakleksa papiret så tror jeg likevel den forsvarer seg bra ute på veien i det virkelige liv. F10 M5 har jo blitt målt helt ned til 3,7 sekunder til hundre selv om fabrikken går ut med 4,3 og dette med bakhjulstrekk 8) AMGen vil nok være litt raskere fra stillestående pga firehjulsdrifta, men ved rullende start eller når man kommer opp i fart så vi denne lide under drivverkforsinkelse som vil gi M5 fordelen :)

Tror nok F10 M5 LCI med 575 hester skal klare å tukte nye RS6 og E65 AMG ganske bra, selv om de andre jukser i starten med firehjulsdrift så slår det tilbake når bilene først har kommer i gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...