Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var vell kanskje denne jeg tenkte på ... men ser det er BN skilter og null warsteiner reklame... Går vell 3-4 stk warsteinere i Norge forsåvidt? I dunnow.. :P

[ Bilde ]

Nei, er ikke den :P Men den der fant jeg her inne i går da jeg søkte. Var solgt i 2010. My mulig det er 3-4 stykk, jeg trodde det var 1-2.

Skrevet
Pepsi?! :shock: Sikker på at du ikke har fått i deg litt olje i systemet da olja spruta fra motor`n? :mrgreen:

Cola man... cola er tingen :drink:

Tordah fiksa meg skruene btw, de passa :D Og Beltet er montert og 100% fungerende! :D

godt du fikk ordnet beltet :)

pepsi max som er tingen hehe :P

cola zero til nød :P

Skrevet
Pepsi?! :shock: Sikker på at du ikke har fått i deg litt olje i systemet da olja spruta fra motor`n? :mrgreen:

Tordah fiksa meg skruene btw, de passa :D Og Beltet er montert og 100% fungerende! :D

Pepsi er jo cola?

Skrevet

Pepsi er jo cola?

Nei!!!!!

Skrevet

Jeg sier ikke noe om smaken, jeg bare konstaterer at pepsi ER cola, på samme måte som coca cola er cola, jolly cola er cola, rc cola er cola, first price cola er cola osv.

Skrevet

jepp, men da begynte du å snakke om noe annet :P Coca cola smaker bedre enn pepsi og omvendt var det snakk om egentlig :P

bra noekult! Må bli flust av coca cola på e30meet! Skal du dit?

Skrevet

Coca Cola er herlig, og Pepsi Max smaker jo såpe (stort sett alt sukkerfri brus). Kunstig shit som ikke er bedre enn brus med sukker. Ikke er det bra stoffer i max'n heller, og ikke en god grunn om man skal ned i vekt pga tilsetningsstoffet for sukker ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...