Shattered Skrevet Juni 9, 2013 Skrevet Juni 9, 2013 Var vell kanskje denne jeg tenkte på ... men ser det er BN skilter og null warsteiner reklame... Går vell 3-4 stk warsteinere i Norge forsåvidt? I dunnow.. [ Bilde ] Nei, er ikke den Men den der fant jeg her inne i går da jeg søkte. Var solgt i 2010. My mulig det er 3-4 stykk, jeg trodde det var 1-2.
janerik171187 Skrevet Juni 9, 2013 Skrevet Juni 9, 2013 Pepsi?! Sikker på at du ikke har fått i deg litt olje i systemet da olja spruta fra motor`n? Cola man... cola er tingen Tordah fiksa meg skruene btw, de passa Og Beltet er montert og 100% fungerende! godt du fikk ordnet beltet pepsi max som er tingen hehe cola zero til nød
flonoen Skrevet Juni 9, 2013 Skrevet Juni 9, 2013 Pepsi?! Sikker på at du ikke har fått i deg litt olje i systemet da olja spruta fra motor`n? Cola man... cola er tingen Tordah fiksa meg skruene btw, de passa Og Beltet er montert og 100% fungerende! Pepsi er jo cola?
knut_olestad Skrevet Juni 9, 2013 Skrevet Juni 9, 2013 Pepsi?! Sikker på at du ikke har fått i deg litt olje i systemet da olja spruta fra motor`n? Cola man... cola er tingen Tordah fiksa meg skruene btw, de passa Og Beltet er montert og 100% fungerende! Pepsi er jo cola? Nei!!!!!
hermanoo90 Skrevet Juni 9, 2013 Skrevet Juni 9, 2013 Pepsi smaker ikke det samme som Coca Cola. Jeg foretrekker sistnevnte!
noekult Skrevet Juni 9, 2013 Skrevet Juni 9, 2013 Jeg holder med "Cola smaker bedre enn Pepsi" gjengen!
flonoen Skrevet Juni 9, 2013 Skrevet Juni 9, 2013 Jeg sier ikke noe om smaken, jeg bare konstaterer at pepsi ER cola, på samme måte som coca cola er cola, jolly cola er cola, rc cola er cola, first price cola er cola osv.
hermanoo90 Skrevet Juni 9, 2013 Skrevet Juni 9, 2013 jepp, men da begynte du å snakke om noe annet Coca cola smaker bedre enn pepsi og omvendt var det snakk om egentlig bra noekult! Må bli flust av coca cola på e30meet! Skal du dit?
Jordfræsar Skrevet Juni 9, 2013 Skrevet Juni 9, 2013 Coca Cola er herlig, og Pepsi Max smaker jo såpe (stort sett alt sukkerfri brus). Kunstig shit som ikke er bedre enn brus med sukker. Ikke er det bra stoffer i max'n heller, og ikke en god grunn om man skal ned i vekt pga tilsetningsstoffet for sukker
noekult Skrevet Juni 9, 2013 Skrevet Juni 9, 2013 Må bli flust av coca cola på e30meet! Skal du dit? Hehe. Nei... Skal ikke det...
hermanoo90 Skrevet Juni 9, 2013 Skrevet Juni 9, 2013 Må bli flust av coca cola på e30meet! Skal du dit? Hehe. Nei... Skal ikke det... hvorfor ikke?`ta med e28`en!
Anbefalte innlegg