Mattae Skrevet Juni 13, 2013 Skrevet Juni 13, 2013 fort 50k tenker jeg går nok fort det ja. tenker bare litt, får lånet skal jeg nå fint klare å betale. men er drit å sitte med "ingenting" igjen etterpå får tenke og regne litt på det sparer sikkert tusing i mnd i drivstoff/driftssikkerhet og så. og stiger i lønn framover
noekult Skrevet Juni 13, 2013 Skrevet Juni 13, 2013 [ Bilde ] Følte meg truffet nå... "Not sure if poor... Or not able to own multiple cars"
Tzunami Skrevet Juni 13, 2013 Skrevet Juni 13, 2013 Kjøpt me ny brukis ! [ Bilde ] Helt lik godbilen din jo hay? neida, fint å ha en bruksbil ved sidenav kan jeg tenke meg? Frekk eller ? Hehe ja min såg slik ut den også når jeg hentet den Den har hatt en eiger heile veien , å ikke gått lenger enn 140k. Skinninteriør, air condition, takluke, sportsstola, avtagbart hengerfeste, stor kjørecomp, å eh ja den har automat Men det e en 323 da då det skal vell gå Ja måtte ha meg en nå, 328"en står for tur med å bli tatt. E sann at e e bekymra når e kjøre på jobb med den. Begynne å bli litt å gjør på den.. Vet desse også kan bli tøff med litt plast å senk, sjøl om det e litt teit å koste på denna ". Høres ut som en br bruksbil det kjenner til det at en bruksbil plutselig blir litt påkostet Du får ta turen innom e30meet da! Jeg er der garantert på lørdagen, men kan hende jobben er så ass at jeg må jobbe på fredagen, men da skal de f**n meg få betale det jeg har betalt for kjøring på fredagen! Sent from my eyePad using Tapatalk
Hawkon88 Skrevet Juni 13, 2013 Skrevet Juni 13, 2013 fort 50k tenker jeg Pr år, minst. I tillegg kommer tap for kilometer/slitaje. 4serien kommer også, erfaringsmessig vil forrige modell synke enda mer enn normalt pga dette.
Mattae Skrevet Juni 13, 2013 Skrevet Juni 13, 2013 fort 50k tenker jeg Pr år, minst. I tillegg kommer tap for kilometer/slitaje. 4serien kommer også, erfaringsmessig vil forrige modell synke enda mer enn normalt pga dette. e90 er nå allerede utgått modell da
hermanoo90 Skrevet Juni 13, 2013 Skrevet Juni 13, 2013 [ Bilde ] Følte meg truffet nå... "Not sure if poor... Or not able to own multiple cars" Er ikke en lønning der ikke noe går til bildeler
Kjexx Skrevet Juni 14, 2013 Skrevet Juni 14, 2013 Tøft. stakkars bil. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Thundercoil Skrevet Juni 14, 2013 Skrevet Juni 14, 2013 Noen her inne? En 29-åring mistet lappen etter kollisjon i Bergen. http://mobil.bt.no/nyheter/lokalt/BMW-i-voldsomt-krasj-pa-motorveien-2915060.html#.UbrsvaYazCQ
Hawkon88 Skrevet Juni 14, 2013 Skrevet Juni 14, 2013 fort 50k tenker jeg Pr år, minst. I tillegg kommer tap for kilometer/slitaje. 4serien kommer også, erfaringsmessig vil forrige modell synke enda mer enn normalt pga dette. e90 er nå allerede utgått modell da Min feil, jeg tenkte at han spurte om e92..
Shattered Skrevet Juni 14, 2013 Skrevet Juni 14, 2013 Da blir det E30meet i hvert fall Straks en tur ut og kjøre
Tzunami Skrevet Juni 14, 2013 Skrevet Juni 14, 2013 Håper på det samme selv, men jobben prøver å ødelegge for det
Anbefalte innlegg