Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

fort 50k tenker jeg :)

går nok fort det ja.

tenker bare litt, får lånet skal jeg nå fint klare å betale. men er drit å sitte med "ingenting" igjen etterpå :P

får tenke og regne litt på det :P sparer sikkert tusing i mnd i drivstoff/driftssikkerhet og så. og stiger i lønn framover :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt me ny brukis !

[ Bilde ]

Helt lik godbilen din jo hay? :lol:

neida, fint å ha en bruksbil ved sidenav kan jeg tenke meg? ;)

Frekk eller ?:D

Hehe ja min såg slik ut den også når jeg hentet den :D

Den har hatt en eiger heile veien , å ikke gått lenger enn 140k.

Skinninteriør, air condition, takluke, sportsstola, avtagbart hengerfeste, stor kjørecomp, å eh ja den har automat :oops:

Men det e en 323 da då det skal vell gå :mrgreen:

Ja måtte ha meg en nå, 328"en står for tur med å bli tatt. E sann at e e bekymra når e kjøre på jobb med den. Begynne å bli litt å gjør på den..

Vet desse også kan bli tøff med litt plast å senk, sjøl om det e litt teit å koste på denna ".

Høres ut som en br bruksbil det ;) kjenner til det at en bruksbil plutselig blir litt påkostet :lol:

Du får ta turen innom e30meet da! Jeg er der garantert på lørdagen, men kan hende jobben er så ass at jeg må jobbe på fredagen, men da skal de f**n meg få betale det jeg har betalt for kjøring på fredagen!

Sent from my eyePad using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fort 50k tenker jeg :)

Pr år, minst. I tillegg kommer tap for kilometer/slitaje. 4serien kommer også, erfaringsmessig vil forrige modell synke enda mer enn normalt pga dette.

e90 er nå allerede utgått modell da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fort 50k tenker jeg :)

Pr år, minst. I tillegg kommer tap for kilometer/slitaje. 4serien kommer også, erfaringsmessig vil forrige modell synke enda mer enn normalt pga dette.

e90 er nå allerede utgått modell da :P

Min feil, jeg tenkte at han spurte om e92..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...